2018. január 3., szerda

2017-es év zárás

Egész jól indult a december. Nem stresszeltünk ajándékokon, nem hozott lázba a karácsonyi nagybevásárlás. Ment minden szépen a maga útján. Vártam a szünetet, a pihenés miatt. És akkor bevillant hogy hogy is állok ciklusügyileg? Mert nem mérek..nem számolgatok mert nem látom értelmét.. de volt vmi 24. cn-en amire azt hittem megjön egy kis pecsételés, mellfájás amit nem értettem ott és akkor.  Ekkor jött a hidegzuhany 27. cn pozitív 10-es teszt. Hát csak pislogtam ez most mit akar jelenteni. A párom azt mondta jó-jó de azért nem olyan erős várjunk még. Persze teljesen nyugodtan nem izgulva mentem dolgozni..nem volt az a nagy izgalom. Majd másnap megint talán erősebben, de 3 különböző teszt mutat valamit. Írok a dokinak, aki azt válaszolta menjen a progeszteron és a cleaxen..de jó lenne vérvétel is. Hát annak a kivitelezése nem volt egyszerű. Mivel 20 km-el odébb van a magánlabor..oda el kell jutni..de megoldottam. Az eredmény késő délután érkezett. Hcg 13..progi: 3.2 ..hát nem voltam boldog. Küldtem a dokinak aki azt irta kevés de nem nulla..minden menjen tovább. Nem reménykedtem mert iszonyat kevés főleg a progi.. És én nem tudtam hovatenni az egészet, de jött a hidegzuhany..teszt nem erősödik..pecsételés beindult.
Hát igy zártam a decembert ott állva, hogy mit is akar a testem valójában. Hiszen a lombikok el sem indulnak..és évek múltán produkál a szervezetem, tehát akkor most hogyan tovább? Mikor elfogadtam az Örökbefogadást, várom készülök Rá. És megmutatja a testem hogy képes lesz valamire? Minden diéta, odafigyelés..hőmérőzés nélkül. Nem vagyok szomorú csak azt kérdem miért pont most..annyi év..annyi küzdelem, sikertelen hónap után. Vagy talán a Harkányi kúra segít, vagy a teljes elengedés?
Igy zártam a 2017-es esztendőt..nem volt nagy kedvünk a Szilveszterhez sem, de azért elmentünk a barátokkal. S várjuk mit hoz 2018!

3 megjegyzés:

  1. De akkor most hogy állsz? Megjött rendesen vagy még várakozó állásponton vagytok? Engem nagyon megnyugtatott anno az örökbefogadás elindítása, fontos volt a tudat, hogy így vagy úgy, de biztosan lesz gyerekem. És azóta kettő is van! :-) Boldog, babás új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos azóta már túl is vagyok rajta!

      Törlés
  2. Sajnálom hogy nem jött össze, de ez egyébként nagyon jó hír, hogy képes vagy minden külső beavatkozás nélkül pozi tesztet produkálni, felcsillant egy másik út is. Egyértelmű hogy a progi volt a ludas, a 3 rettentő kevés, még a 30 is az lenne. Szóval legközelebb erre oda kell figyelni és már jöhet is a csodababa. Továbbra is nagyon drukkolok Nektek, idén már babázni fogtok!

    VálaszTörlés