2014. január 29., szerda

Játék :)

Erre a játékra Etama hívott meg:
 http://etama.cafeblog.hu/2014/01/29/ismerjuk-meg-egymast/

A játék menete a következő:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. (és reméld, hogy nem szakítják meg a játékot.:)
Amit talán még nem tudtok rólam:

1. Imádom a rendet, szinte már mániákusan. Nem engedem a páromat takarítani, mert képes vagyok utána még 1x  megismételni ha nem tetszik. És ha valamit nem úgy tesz le ahogy Én szeretném még pityergek is érte.

2. Kattanásom az orchideák és a virágok gyűjtése. Már van egy jó pár belőle, lassan alig férünk a lakásban.

3. Nagy vágyam, hogy egyszer körmös legyek. Már minden felszerelés megvan hozzá. Uv-lámpa, tankönyv, zselék, és most már zselé lakkok is. A barátnőimen és a Húgomon gyakorlok. És ha valami nem tetszik, vagy nem úgy alakul egy minta, akár 10x is letörlöm és kezdem elölről.

4. A szemöldököm magam festem, csak ritkán megyek kozmetikushoz vele, talán egy évben kétszer egy igazítás kedvéért.

5. Még nincs meg a konkrét diplomám ami miatt fől a fejem.  Nem vagyok képes a két nyelvvizsgát megcsinálni már egy ideje. Pedig tuti állásom lehetne a helyi általános iskolában. Na de majd most a támogatott tanfolyamot elkezdem.

6. Szeretek az Ikea-ban vásárolni, szinte minden bútorunkat onnan szedem össze. Ha Pesten vagyok nem lehet kihagyni hogy ne látogassuk meg az Árkáddal egyetemben.

7. A testemen néhol fogyási-hízási csíkokkal találkozom amik roppant mód nem tetszenek.



1 megjegyzés:

  1. En jelentem szeretnek fogyasi csikokkal talalkozni a hasamon de nem latok egyet se!!!

    VálaszTörlés