2017. február 9., csütörtök

Betegen

A betegség parkolópályára küldött egy időre, legalábbis a munkahelyemről.. szépen kaptam egy tüdőgyulladást, és orrmelléküreg gyulladást. Így sajnos a jövő hét közepéig biztosan itthon vagyok, majd jön egy kontroll és kiderül a hét második felében mehetek-e dolgozni.
Addig pedig itthon ütöm el az időmet, próbálom befejezni a horgolási projektemet.. rendezgetem a papírjaimat, és jó lenne vmi sorozatot nézni hátha leköt egy kicsikét.
Mert szöget ütött azért a fejemben amit írtatok és írtak, hogy nem sok-e TSH-m. A doki válaszát még várom vissza az eredményeket illetően, ha nem ír  a héten jövő héten felhívom hogy most akkor okés vagy sem.
De táblázatba rendezve nézve a TSH értékeimet nem sokszor volt 1 alatti értékem, s egyszer akarták csak az MM-ben Pajzskomplex nevezetű gyógyszerrel kezelni de jobb nem lett tőle.
Most lehet mehetnék endokrinológushoz, de ebben a következő 3 hétben hová kapkodjak, igyekszem meggyógyulni ebből a nyavajából, mert majd a medrol gondolom úgyis leszedál immunrendszer ügyileg.

Itt vagyok táblázatban, a többi eredményről nincsenek papírjaim, sőt nem is igazán tudok, mert az Intézet csináltatta lombik előtt s azokról papíralapon nem adnak felvilágosítást, csak hogy jó lett vagy sem.

          




1 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg hamar! Szerintem annyira nem vészes ez a TSH (bár én is levitettem a 2,8-amat, ne ezen az apróságon múljon már a siker) csak ugye rá kell fogni valamire, hogy miért nem jön el a várva-várt zebrás teszt.
    Menj el majd endo dokihoz, akkor leszel nyugodt.

    VálaszTörlés