2014. június 22., vasárnap

Előző bejegyzés margójára

Tudom sokan bírálnak és megkérdőjelezik azt amiben hiszek. És sokan badarságnak tartják amiket   leírok. De az az igazság, hogy amit eddig tanácsot, javaslatot kaptam mind beigazolódott. 
Pénteken a talpmasszázson azt tanácsolták töröljem a negatív hozzászólásokat, kritikákat. Egyenlőre nem teszem. Szeretném, ha mások is olvasnák, hogy mi ad erőt, ami miatt képes vagyok egy -egy kúrát vagy akár lombikot végigcsinálni. Hogy a szerveztem megmutatta mire képes. És ha nincsenek a segítők akik a helyes útra terelnek, és iránymutatást adnak, akkor talán nem itt tartok ma.
Nem mondom, hogy minden szent írás és készpénznek kell venni, de tanácsolnak sok mindent. Leírom, hátha ezzel sokan megelőzhetik, vagy elébe mehetnek a kudarcnak.  
Igen elhiszem, hogy a stressz olyan dolgokat képes okozni a szervezeten belül, melyek hiányállapotokhoz vezethetnek (lásd folsav és vitamin hiány) és bekövetkezhet a baj. Nem biztos, hogy ez egy adott pillanat műve, de hosszú évek-évtizedek munkája ami lemerítheti szervezetünket!

Ehhez kapcsolódva készítettem egy táblázatot, és hoztam egy képet, hogy lássátok szedek vitaminokat, méghozzá nem is keveset. Szedek olyan vitamint melyben folsav és sok egyéb más fontos anyag, enzim jelen van. Az orvosi társadalom tanácsát is szem előtt tartva, de olyan vitaminokat szedve melyeket azok ajánlanak, akik sok emberen (beleértve gyermeken/felnőtten) segítettek már...

11 megjegyzés:

  1. Szia Rena,
    Remélem nem sértettelek meg kétkedésemmel mert végképp nem ez volt a szándékom. Nekem inkább a "te jó ég nem jön hogy elhigyjem!" volt a reakcióm.
    Én amúgy a "hagyományos" orvoslásban is rengeteget csalódtam, de tény az alternatív módszereknél sem tapasztaltam semmi átütőt magamon - igaz ezekhez sokkal több türelem kell mint ami nekem van.
    Szerintem kövesd azt amiben hiszel, és ami infót leírsz azzal lehetőséget adsz másoknak is arra hogy átgondolják hogy vajon nem akarják-e kipróbálni. Vagy hogy azt mondják, na én ebben nem hiszek. De szerintem nincs ebben semmi rosz.

    VálaszTörlés
  2. Nem haragszom. Természetesen Mindenki nyilváníthat véleményt. Csak az utóbbi időkben s ezen nem csak az utóbbi bejegyzéseket értem sok volt a negatív kritika számomra, és úgy gondoltam leírom érzéseimet.

    VálaszTörlés
  3. Szia, en sem bantasbol írtam, amit... Személy szerint hiszek a tmeszetgyogyaszokban, a talpmasszazsban is. de ahogy ezek nem ördögtől valók, igy az orvosi kutatások sem. Es ne haragudj, de a 200 mikrogramm folsav kutyafule, pláne, ha esetleg foldavfelszivodasi zavaraid is vannak... Nem véletlenül veszik a babavitaminok alapnak a 800 mikrogrammot , meg a femibion 400-bán (amit a második trimesztertol ajánlanak) is 200+400 van... Ez egy vizelettel kiurulo dolog, felhalmozodni nem tud, viszont ha meg kevés, komoly galibát okozhat... Nekem úgy tűnik, az egyetlen igazán kézenfekvő vitamintol úgy odzkodsz, mintha maga lenne az ördög... Szoval oké, töröld is akar, en jót akartam, de többet nem konyorgok, hogy szedd ezt a párszáz Ft-os cuccot, végül is a te életed. Mindenesetre mielőbbi egészséges babát kívánok. Üdv.

    VálaszTörlés
  4. 200 mikrogramm folsav (ráadásul nem metafolin, így ki tudja mennyi szívódik fel) SEMMI! Én metafolinból napi 800 mikrogrammot szedek naponta! Lombikoknál erre még plusz folsavat toltam. Annyi mindent szedsz, de ezt a kézenfekvő dolgot pedig nem, ezt egyáltalán nem tudom hová tenni. Ez kicsit olyan, mintha saját magad ellensége lennél. Én ilyen háttérrel a metafolinból is dupla adagot szednék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm lányok a tippeket. Bár soha nem zárkóztam el a folsav szedésétől. De azzal megvárnám a nőgyógyászt.mert abban maradtunk azt Vele megbeszéljük majd a 6 hetes kontrollt követő menses után.de ha van ötlet magzatvédőn kivül szivesen veszem. Főleg metafolinra. Magzatvédőt nem szednék jelenleg mert a lifepak-ban sokminden benne van.

      Törlés
  5. Rena, a lencsében és a májban sok folsav van.. nem tudom milyen formában, de ha már nem szedsz plusz folsavat, akkor érdemes sok folsavat tartalmazó ételeket bevinni az étrendedbe. Amúgy a homocisztein szintet is érdemes lenni megnézetned, mert ez a folsavhiány indikátora. Amúgy a barátnőmnek is nagyon fájt a feje egy időszakban és kb 10-11 hetes terhes volt, lázas is lett, de a fejfájása nem múlt semmitől. Aztán a 14. héten már sajnos nem élt a baba. Amúgy nem volt nátha vagy ilyesmi. Kérdés, hogy ez most ok vagy okozat...

    VálaszTörlés
  6. Én sem akartalak megbántani! Ne haragudj! Azért bátorkodtam írni, mert én magam is elég borzalmon mentem át...
    Én személy szerint persze nem hiszek ezekben a dolgokban, pont azért amin átmentem, és pont azért, mert egy csomó ember ezekkel a dolgokkal volt képes mélyen megbántani (pl., hogy azért nem élte túl a fiam, mert nem akartuk, hogy haza jöjjön, meg nem voltunk elég pozitívak és a gondolat teremtő ereje stb.).
    Szerintem itt mindenki mélységesen drukkol neked!
    Magzatvédőt én sem szedtem, de külön folsavat igen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez milyen durva hogy ilyet mondanak hogy azért nem élte túl mert nem voltatok elég pozitívak. Hihetetlen!
      Nehéz ügy amúgy ez a kérdéskör. (mármint a pozitív negatvív gondolkodás és ennek hatásai témakör). Maga az orvostudomány is hol erre hol arra hajlik.
      Mikor nekem 1998-ban diagnosztizálták a colitisemet mindenki azt mondta hogy tipikusan az ideges embereknek van ez a betegségük mert idegesek. Később autoimmun betegség "lett", ma meg a "nem tudjuk mitől van" kategória. De lehet már van újabb verzió csak nem olvastam utána.

      Törlés
    2. Ó, mélységesen nagy hülyeségeket tudnak mondani az emberek. Önmagukat védik! Most gondolj bele, hogy ott van egy csomó picike baba, aki küzd az életéért, néhányuknak nem sikerül. Ha lehet mást okolni, főleg a másik szülőt, akkor könnyebb elviselni nekik, bízni abban, hogy nekik sikerülni fog. Nem kell szembe nézni azzal, hogy nem tehetünk semmit, nem rajtunk múlik, hogy sikerül-e, és bárkivel megtörténhet.

      A másik kedvencem a halála után egy amúgy nagyon kedves embertől: "legalább most már nem kell többet aggódni".

      Törlés
  7. Talán nem kell mindig mindennek az okát tudni.. abba beleőrülnének az emberek Szerintem. Mindenki hisz valamiben ami Neki bevált, ezért nem vezethető meg Senki. Meg kell próbálnunk kiszűrni a számunkra fontos információkat, és azokat melyek Nekünk fogódzót adnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem volna tudni, hogy miért történt, pont azért, hogy amikor újra belevágunk tudjam mit kell(ene) elkerülni. Nem derült ki az oka. Azt hittem, hogy mivel már itt van épen és egészségesen a kistestvér már nem lesz fontos, hogy mi volt az oka, de valójában még mindig izgat, és szeretném tudni, persze már soha nem fog kiderülni.
      Amúgy igazad van, mindenkinek más az útja. Én más beállítódású ember vagyok.

      Törlés