2017. március 10., péntek

Kezdődik 3 cn.

A mai nappal újra kezdtük több év után a stimulációs időszakot! Volt bennem egy izgulás az elején. Viszonylag hamar értünk az Intézetbe, mondanom se kell parkoló persze nem volt, így egy utcával odébb tudtunk csak megállni.
Várni azért kellett, volt kb. 10 óra mire sorra kerültem. M. doki fogadott mert nagy volt a pörgés, Ő megnézte  S doki által felírt gyógyszereket, adagolásokat, megnézte a vitt Tsh leletet, az Immunológus leletét. Csinált egy ultrahangot, ahol minden rendben volt, majd vettek vért egy friss lh, fsh képhez majd  kezembe is adták a recepteket. Most teljesen új Injekciót kaptam Bemfola a neve az előző stimulációnál Gonal F-et kaptam napi 150 egységet.
Most a kezelési terv a következő:
5 napon keresztül Bemfola 225
Doxiciclin mindkettőnknek 10 napon át
Medrol 8 mg Nekem elvileg 50 napon keresztül
Prednisolon a páromnak 1 reggel, 1/2 este
Betadine kúp.

Jövő héten szerdán ultrahang, ahol valószínűleg a Cetrotide fog becsatlakozni, bár annak nem kaptam meg a receptjét, pedig az asszisztens rá is kérdezett, hogy azt nem írjuk fel. Én is furcsáltam, mert az előző stimunál az már a  7 cn-en becsatlakozott.. most meg a 8 cn-en vagyok először uh-ra visszarendelve, nagyobb dózisú injekcióval. S 15-én vajon hol váltom ki a receptet ha kell..( na mindegy)
S a terv az hogy a leszívás napjától fogom szúrni a vérhígítót, ezt mondta ma M. doki hogy ő úgy látná jónak ne csak a pozitív terhességi teszttől.
Ezeket megbeszélve irány a gyógyszertár, beszereztük az adagot.. hűtőtáska és irány először a Párom munkahelye, majd jó férj lévén elvitt a hőn áhított fonalüzletbe ahol beszereztem a következő két projektem fonaligényét.
Szeretnék egy hosszú térdig érő tunikaféleséget, meg egy nem tudom még mit csak a fonal színe nagyon megtetszett..                      
Szóval lesz projektmunka az elkövetkező három hétben de legalább remélem a munka mellett nem agyalok majd annyit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése