2013. augusztus 9., péntek

Elkezdtük



A mai nappal hivatalosan is elkezdtük a lombik programot. Már reggel még az óracsörgés előtt ébredtem, mert az izgalom már megvolt Bennem.
Kicsit "megkésve" (9 után) értünk oda, Én emiatt már kicsit stresszeltem, nehogy késő legyen az a reggel.
 Így már sokan voltak előttünk. A bejelentkező gép Nálunk mondta be az unalmast, így már az utánunk levők is úgy metnek befelé ahogy érkeztünk. E miatt nem tudták pontosan mire is érkeztünk.
Fél 11-is elmúlt mikor kiszólt  az asszisztens, hogy vár-e még Valaki vérvételre, akkor 2-en biztosra mondták Én pedig közöltem hogy lehet, de nem biztos.
Aranyosan visszakérdezett, hogy hogy nem tudom.., és Én mondtam hogy lombik kezdésre konzultációra jöttünk, de nem tudom kell-e vérvétel is.  Gyorsan levették az előttem levőknek a vért és behívtak Engem is mert a vért vitték a kórházba elemzésre.
Megszeppenve álltam odabennt, (a Párom is bejött), akkor először találkoztunk a Tanár Úrral. Aranyos volt, bemutatkozott. Kérdezte mi a helyzet. Odaadtam a papírjaimat, és elmondtam hogy Lombikot kezdünk elméletileg a mai napon és nem tudom kell-e vérvétel.
Kérdezte van-e már kartonom.
Én nem szóltam semmit, mert elvileg S. doktor még februárban a konzultáció alkalmával megkérte az asszisztenst, hogy készítsen a leleteimből dossziét az Intézetben.
Ekkor jött az asszisztens és elővette a kartonomat, mire a másik asszisztens Hölgy közölte a gépből kiolvasva, hogy a gép szerint októberi sorszámom van.
(Erre megfagyott bennem a vér, már a vetkőző fülkében álltam, mert a Tanár Úr mondta hogy megnéz uh-al kell e vérvétel vagy sem.)

Mondtam hogy igen, de S. doktor előrehozta az eredményeim miatt az időpontot. Viccesen megkérdezte a Tanár Úr , hogy ilyen felelőtlen kijelentést tett S. doktor. Ekkor már az uh asztalon feküdtem úgy társalogtunk.
Megérkezett S. doki és elmondta, hogy miért hozta előre az időpontot. Utána már nem volt jelentősége ennek.
Megnézett a Tanár Úr uh-al, és mondta hogy nem kell vérvétel, mert jók a petefészkek bizotos hogy lennt van az FSH szintem.
 Megbeszélték, hogy a legenyhébb stimulációt kapjam,  mert nagyon vékony vagyok. És mondta S. doki hogy igen úgy is írta már a papírt Februárban.
Ezek után kaptam egy kezelő lapot melyre felírták pontosan melyik injekciót mikor milyen adagban kell adnom magamnak.
 El kellett mennünk a patikába kiváltani minden receptet melyet a kezembe adtak, majd visszamenni és Ők megmutatják hogy, hogyan is kell az injekciót beadnom.
A gyógyszertárat megjártuk sikeresen, egy szatyor gyógyszerrel injekcióval tértünk vissza.
Kopoghattunk és S. doki végtelen türelemmel elmagyarázta a páromnak hogyan tudja majd beadni az injekciókat.  És beadta az elsőt. Szinte nem is éreztem.
S ezek után elbocsátottak, hogy szerdán várnak vissza.
Addig a teendőim.
 Kedd estig minden nap 150 ml Gonal F (ez tollban van)
Kedden ez mellé kell egy Cetrotide
Szerdán már csak a Cetrotide kell, de azt nem is muszáj beadnom, majd beadják Ők helyben.
E mellé kell Betadine kúp és Doxicilin gyógyszer.
A páromnak is Doxicilin és Neki még Pregnasol gyógyszer. A Pregnasol Nekem az inzulin miatt nem kell.

Szerdán pedig meglátjuk a továbbiakat.

Hát elkezdtük nagyon izgultam, de nem volt vészes az injekció. És az a türelem és kedvesség amit kaptunk, hát elszállt minden izgalmam.
Most már csak előre az első napon "túl" vagyunk.

6 megjegyzés:

  1. Sok szerencsét Nektek Rena!
    Ja és cetrotide. Nem? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Rena, én is most kezdtem a stimulációt, már a 4.-et. Nyugi, a szurik miatt ne aggódj, néhány nap alatt megszokod (az elején én úgy éreztem magam, mint egy rossz drogos). Olvaslak és figyelem a fejleményeket, drukkolok, hajrááá!!!

    VálaszTörlés
  3. Hanna Drukkolok hogy sikeres legyen. Csak pozitívan!!

    VálaszTörlés