2013. augusztus 27., kedd

Picurka 3

Már kezdtem megijedni, hogy az Én testem nem ad jelzéseket, olvasva a Lányok írásait. De ma reggelre azért előjött a derékfájás, mely szinte kis kihagyásokkal de az egész napomat végigkísérte. És kezdem érezni hogy melleim is vannak. Szóval alakulok, és ez már biztos nem a Pregnyl hatása esetleg mert annak már 10 napja hogy beadtam..
találtam egy táblázatot egy Lány blogjában, mikor mi történik a Beülti után, ezt nézegetve szurkolok Picurnak odabent hogy szépen erősen kapaszkodjon.

5 napos (blaszto) transzfer
1nappal transzfer után. . . ezen a napon szabadul ki a blasztocita burkából
2ntu. . . a blasztocita hozzá cuppan a nyálkahártyához
3ntu. . . a beágyazódás megkezdődik a blaszto elkezdi beásni magát
4ntu. . . a beágyazódás folytatódik, a blaszto egyre mélyebbre ássa magát
5ntu. . . befejeződik a beágyazódási szakasz külön sejtjei vannak a placentának és az embriónak
6ntu. . . a placenta sejtek megkezdik a hcg kiválasztást a véráramba
7ntu. . . még több hcg termelődik az embrió fejlődésével
8ntu. . . . hcg termelődés folytatódik
9ntu. . . a hcg szint már elég magas, ahhoz, hogy a vizeletből megállapítható legyen a terhesség

Egyszóval pihengetek, keresek valami sorozatot amivel még leköthetem délelőttjeimet, mert azt azért pihenéssel töltöm.

1 megjegyzés:

  1. Amikor ezt valahol kozzeteszik mindig eldicsekedek, hogy ezt en forditottam es egy amerikai forumrol hoztam at a magyar blogszferaba. Persze ezek a tankonyvi lepesek. De ez a derekfajas biztato, nekem sose volt... ;) Figyelem am Picurt es Teged odaatrol is.

    VálaszTörlés