2014. április 15., kedd

Szedd össze Magad

Napok óta ezt mondogatom magamnak. Nem tudom miért, de az utóbbi időben semmihez nincs kedvem és erőm sem.
Sokszor csak elmegy a nap felettem, és azt veszem észre, hogy este van.
Kedden voltunk ellenőrző uh-on, ahol a Doki mindent rendben talált, Manóka mocorgott össze-vissza alig tudta lefényképezni Nekünk. Láthatólag jól érzi magát. Aztán levette a Doki a rákszűrést, megbeszéltük, hogy a 12. héten megcsinálják a genetikai uh-ot. Rákérdeztem javasolja-e a kombinált tesztet, és azt mondta inkább az Integráltat mert biztosabb eredményt ad. Így kértem időpontot, jövő héten csütörtökön megyek délelőtt. Bár pechemre az előző nőgyógyászom csinálja majd, aki ugye a műtétre lepasszolt... de hát ez van, majd mosolygok és kész..a rákszűrés eredménye jó lett, de van egy kevés bacilus amire vmi gyógyszert írt, a doki, mert a lányok a mail-ben azt írták menjünk be a receptért.
A hét többi napja eseménytelenül telt, hétvégén sütöttem Apósom születésnapjára fini tortát. Voltunk meccsen.. de semmi érdekes nem történt. Próbáltam a párom rávenni, hogy segítsen megpucolni az ablakokat, mert egyedül nem engedi de eddig eredménytelennek bizonyultam. Lehet az idén elmarad a nagy Tavaszi Nagytakarítás?
Tegnap hihetetlen rosszul voltam... nem tudtam az ágyból felkelni sem, annyira fájt a fejem, ha pedig felkeltem a hányinger kerülgetett. Egyedül voltam itthon, telefonáltam a páromnak, hogy hozzon Panadolt mert nem bírom, s közben felhívtam a term. gyógyászt aki kinyomta a telefont, s így Én írtam az sms-t szorgalmasan, hogy mit csináljak. Jött is a visszaválasz, hogy lábfürdő, borogatás és homeós bogyó, gyógyszer csak ha nagyon muszáj.
Ok.. lábfürdő de milyen, kutakodtam a neten mit találok, épp kapóra jött, hogy múltkor a Nagyitól kaptam több illóolajat, így levendulás lábfürdőt csináltam. Hatott is egy kicsit, legalábbis enyhült a fejfájás. Mire a párom hazaért egész "jól" voltam. Így nem kellett a gyógyszerhez folyamodnom. Este még felhívott a term.gyógyász hogy vagyok és elmondta részletesebben a kezelési lehetőségeket.
Ma reggel már "jól" ébredtem, csak néha a gyomorsav nem hagy reggelente, de nem vészes. Kicsit erőt vettem magamon és próbáltam összepakolászni itthon. Nem mintha kupi lenne itthon, de Én aki hetente takarít naponta mos fel... most ezek a dolgok nem érdekelnek egyáltalán. Fáradtnak érzem magam mindenhez, még a hajam megmosni sem volt erőm kb. egy hétig. Az arcom az utóbbi időben annyira kiszáradt, hogy akármit kenek rá nem használ. Sőt egy hete a pattik is újra megjelentek.. kellene már egy kozmetikai kezelés.. Ma próbáltam erőt venni magamon.
Nem hagyhatom el magam, hiszen Életem legszebb időszaka előtt állok, most nem hanyagolhatom el magam, és a lakást sem.
Bár remélem, ha jövő héten betöltjük a bűvös 12. hetet kicsit javul ez a kedvetlenség, és végre összeszedem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése