2014. április 4., péntek

Mozgalmas Napok

Az elmúlt egy hét mozgalmasra sikeredett.  Mert Nálunk a hétvégék általában mozgalmasak, főleg, hogy itt van újra a meccsszezon.
Nem úgy terveztem a szombatot ahogy sikeredett, de az élet közbeszólt. Ugyanis a barnázgatás/pecsételés nem múlt el maradéktalanul. 3-4 nap kihagyásával mindig megjelenik.
Pedig szombatra baráti szalonnasütős, beszélgetős Napot terveztem, rég nem látott barátokkal Tbányán. Igaz a Párom a meccs miatt nem tudott volna Velem jönni, de egyik barátjával mehettem volna és haza is. De így nem vállaltam be a hosszú utat...
Így szombaton korán kelvén időre megfőztem, megebédeltünk, jól felöltöztem és irány a Futballmeccs, ha már szalonnasütögetés elmaradt. A meccs jól indult, feszült volt a helyzet, mert az első helyezettel mérkőzött a Csapat.
Viszont az első negyedóra eltelte után, az egyik srácot olyan szerencsétlenül fellökték, hogy karcsont törése lett.. nem is kicsi, hívni kellett a mentőket. Így állt a meccs legalább 20 percet. Ezen persze mindenki felpaprikázódott és így folyt a meccs. Melyet aztán megnyertünk. De a meccs után irány  a kórház, mivel az egyik focista kísérte a beteget, a Párom meg mindent intéz-magára vállal, így mentünk érte. Sajnos a kezét műteni kellett, váratták a műtétre 4 órát és 4,5 órás műtétje lett. Melyet jó barátokhoz híven megvártunk, így hajnali 2-re sikeredett hazaérnünk. Már nagyon fáradt voltam..
Vasárnap a párom megígérte, hogy segít így kitakarítottunk (persze light-osan), majd kiraktuk a muskátlikat az erkélyre, átültettük Őket.. szép napsütéses délután várt Ránk. Közben telefonált Anyósom, hogy megjöttek a rokonok sokat főzött és hát menjünk ki egy kicsit. Befejeztük amit kellett, és irány  a kora délutáni ebéd és rokonlátogatás. Jól el is időztünk. Este még felmentünk a Kórházba beteglátogatni.
Hétfőn korán keltem irány a vérvétel. Mert ugye Sztk-s szakrendelés és Persze N. Megye itt nem úgy működik mint máshol. Pénteken közölték a vérvételen, hogy nem tudnak mindent levenni, mert a vérszállító autó egy héten egyszer jön a Bp-i szállításért, és az szerdán van, tehát nem szúrnak meg kétszer, ezért menjek inkább hétfőn vagy kedden.... sikeresen túlesve az első vérvételen, irány hazafelé. Egy kis tevés-vevéssel el is telt a Nap.
Kedden váratlan szerűen meglátogatott a Védőnő, felírta  a készen lett vérvételek eredményeit, kérdezgetett, majd elment.Estére volt időpontom a Természetgyógyászhoz, odaérvén örült Nekünk. Kérdeztem sok mindenféléről vitaminokról és egyéb, ellátott jó tanácsokkal, és mesélt-mesélt a tapasztalatairól a mostanság születő gyermekekről. Nagyon érdekesre sikeredett.
Viszont a cipőm miatt lecseszett, hogy tessek és legyek szíves laposabb cipőkre váltani, melyek majd tartják a gerincet és a bokát. Mert a magassarkú cipőkben ha meginog a lábam baj lehet. Este negyed 10-kor jöttünk el Tőle. Már nem is úgy tekint Rám mint egy páciensre hanem mint egy jó ismerősre, ez nagyon jólesik. Megbeszéltük, ha baj van vagy kérdésem hívom és segít.
Szerdán töltöttem egy bizonyos évet. Nem volt különösebben nagy ünneplés, sütöttem egy tortát magamnak és Anyósomnak, mivel egy napon születtünk. A párom felköszöntött és egyre.másra jöttek az sms-ek és üzenetek.
Tegnap a konyhában tevékenykedtem, megrendelésre sütöttem egy fekete erdő tortát. Melyet azelőtt soha! Szerintem szépre sikeredett, a megrendelői szerint pedig isteni finom lett. Hát hamarosan megcsinálom diétás változatban is.

Közben pedig a Húsvétra is készülök. Már horgolom a kis tojáskákat, és most rátaláltam egy nagyon jó leírásgyüjteményre, csak ki kell nyomtatnom. Ez idő alatt pihenek sokat, mert két napja  barnás vmi megint visszatért minimálisan. Már nem tudom mit tudnék tenni, hogy ne legyen. Mindenesetre remélem a Keddi uh. alapján minden rendben lesz.
sok tünetem nincs.. néha reggelente fent van a gyomorsavam, de igazából ennyi. Egyenlőre és remélem ettől rosszabb és több nem is lesz.  Holnap ismét foci, ha nem lesz hideg és rossz idő megyek. De remélem nem sikeredik olyan mozgalmasra minta múlthét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése