2014. augusztus 15., péntek

Darabokban

A lagzis időszakot lezártuk. Nagyon jó volt találkozni a Barátokkal, beszélgetni hosszú órákon át mindenféléről. Táncolni sokat hajnalig, és bűnözni sokat-sokat-sokat.
Az utóbbi időben "szétestem" minden téren. Nem tudom miért, hiszen előttem az út és a lehetőség és talán mégsem akarok élni Vele? Miért nem akarok "mindent" megtenni azért hogy Kicsibabánk megérkezzen? Úgy érzem most minden területen besokaltam. Nehezemre esik tartani a diétát, nem járok jógára, nem igazán érdekelnek az itthoni teendők. Nem tudom mit akarok. Tudom, hogy így nem jó de miért nem teszek ellene? Miért nem megy minden úgy mint tavaly?
Erre a természetgyógyász is ráerősített kedden. Sajnos az értékeim egy része visszacsökkent nem is keveset. Közölte, hogy ez a kettőt előre, egyet hátra effektus most Nálam. Próbáljam már meg összeszedni magam. Csináljak valamit, kössem le magam, ne görcsöljek a témán. Csak úgy mint az elején.
Ezt így könnyű mondani úgy érezem. Az elején más volt, azóta viszont változott a helyzet. Anno tudtam, hogy nem lehet és azért szeretnék erősödni, hogy majd a Lombik sikeres legyen egy adott napon. Volt egy fix időpont amiért küzdöttem.
És most nincs ilyen, nem tudom meddig, mikor jön.... szóval padlón érzem magam.
Kaptam egy írónak a Nevét (Kurt Tepperwein), akinek a művei talán most segítenek melyet most megrendeltem, talán ha elolvasom segít kicsit összeszedni magam. Nem testileg, lelkileg érzem kimerültnek magam. Vissza kell találnom ahhoz az állapothoz mint januárban. Ebben talán segítene, ha eltudnánk utazni egy kicsit kettesben. De egyenlőre ez a párom munkahelye miatt most nem megvalósítható. Keveset vagyunk együtt, rengeteget dolgozik, hétvégén is. Ez sem segít az állapotomon.
Szóval nagy a káosz most, de remélem ez az új ciklus melyet ma kezdtem átlendít ezen a holtponton, és minden Kerek egészben megy tovább!!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem Ezek az érzések jönnek mennek, minden ember életében. Nem lehetünk mindig fent, hiszen akkor màr csak mindig lefelé lenne, nem igaz? Ne aggódj, egy kis tudatos lélek építés es egy kis idő es minden a régi lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyikünk "szétcsúszik" olykor. Ez szerintem a mi helyzetünkben természetes. Ne izgulj, le fog minden csengeni, kitisztul a fejed, letisztulnak a gondolatok és fel tudod majd állítani magadnak a következő célokat, lépéseket, határidőket, terveket. Kitartás és remélem, hogy mielőbb túljutsz ezen az időszakon. Ölelés.

    VálaszTörlés