2016. augusztus 1., hétfő

Jól vagyok

Jól vagyok ezzel tudnám jellemezni magam. Az elmült két hónap sok munkával,tanulással telt. Nem tartottam sem diétát és semmi trükköt,cseppet nem vetettem be az ügy érdekében. Egyszerűen csak sodort az ár.
Még szombaton van idöpontom az immunológushoz,hogy Ő mit mond. Ha e gedélyezi egy esetleges kontroll vv.  után az inszemet a saját dokim megcsinálja hisz márciusig hosszú még az idő.
S közben lehet azt is elindítjuk amire eddig nem gondoltam volna hogy én valaha kimondom hogy igen talán Mi is Örökbe fogadunk. De ezt hozza az élet el kell gondolkodni rajta. Lehet ez a sors. De  nem szomorkodom,élem az életem. Horgolok magamnak sikerrel (legalábbis mások ezt mondják) utazunk ( életemben először fogok repülőn ülni) lehet munkahelyet váltok és imádom a párom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése