2017. július 9., vasárnap

Harkány

Már két hete hogy "wellness pihenésemet töltöm" ahogy a család fogalmaz a Zsigmondy Vilmos Gyógyfürdőkórház komfort fokozatú szobájában Harkányban.
Nagyon jól érzem magam, úgy gondolom egy szavam se lehet, itt Mindenki értünk van, legalábbis Én ezt érzem.
Kedvesen, mosolygósan fogadtak amikor megérkeztem,  s bármi kérdésünk van készségesen jókedvűen válaszolnak. Reggeli érkezésemet követően a beadminisztrálás után megkaptam a szobámat, ahol a nővérke jött  is gyorsan, kikérdezte az alap adatokat, gyógyszerallergia stb.. csinált egy gyors vérnyomásmérést, majd vártam a kezelőorvosra.
Aki jött is nem sokkal később meglepetésemre Hölgy nőgyógyász lett a kezelő orvosom a három hetes itt tartózkodásom idejére.
Megvizsgált, megnézte a beküldött és vitt leleteimet, zárójelentéseimet, és már akkor olyat mondott amit eddig még senki ezelőtt. Hogy bizony az endometriózis, a rejtett gluténérzékenység okozhat Ám Nálam magas Nk sejt aktivitást. ( de hogy ez senkinek  még eszébe sem jutott, hogy akkor volt pozitív változás az életemben amikor kihagytam a glutént az életemből.. az endometriózist meg tulajdonképpen a kórházi zárójelentésemre és a szövettani leletre leírták egyértelműen, de sem gyógyszert sem egyéb kezelést nem kaptam rá ... bár elviekben volt már ugye uh-os p.vezeték átjárhatósági, több uh..és vizsgálat de nem tapintottak rá, nincs tünete..)
Szóval a terv gluténmentes diéta, órarendszerű iszappakolás, kádfürdő,  bio mágneságy, csoportos torna, intim torna, pszichológiai beszélgetés, reflexmasszázs, derék és has masszázs. Ezzel a kézzel írott tervvel kellett a vizsgálat után jelentkeznem a recepción, ahol szó szerint megírták a három hetes órarendemet, hogy hol melyik időpontban kinél kell pihenésre jelentkeznem.
A kezelések időtartama 20 percben mérhető, a tornák napi szinten mennek, egyéni és csoportos oktatásban, a kádfürdő, az iszapkezelés és a biomágneses ágy kétnaponta váltják egymást, egyik nap egyik, másik nap másik.
Már megérkezésem napján megkaptam az első kezeléseket.. így fájón búcsúztam gyorsan Páromtól, aki megígérte hogy a köztes hétvégén meglátogat, addig is beszélünk minden nap.
A szobát elfoglalva berendezkedtem, kipakoltam, megismertem egy éjszakára szóló szobatársamat mert Ő már másnap utazott haza. A szoba szép világos, azt nem mondom hogy nagyon tágas, de terasza is van, saját fürdővel, wc-vel, hűtővel.. minden nap takarítják.
Így kezdődött a három hetes kezelési időszak,  ahol az első napokban mint kis újonc órarenddel a kezemben közlekedtem, hogy mit hol találok, hová kell mennem, mert van ám bizony, hogy egy masszázs után gyorsan kell tusolni, hogy a biomágneses kezelés ideje alatt krém nem legyen a testeden.. mert akkor nem fejti ki annyira jótékony hatását.
Mind a doktornő mind a Főorvos jár minden nap vizitelni reggeli után.
Kaptam egy nagyon aranyos szobatársat fiatal itt lakik a mellettünk levő településen, szóval mindent ismer kalauzol.
Az első két-három nap telt nehezebben a párom Nélkül, de akkor azt mondtam helló Kislány nem azért jöttél, hogy depis légy, élvezd, kádfürdő amit imádsz, masszázs ahol kényeztetnek.. olvasol,pihensz mehetsz sétálni..van szolárium szauna, kozmetikus,  s ahogy telik az idő egyre jobban élvezem, egyre több "ismerős" köszön a folyosón és beszélgetésre sarkall. Az étkezésnél szigorú ülésrend van, de nagyon jó az asztal társaság.
Az időm nagy részét kiteszik a kezelések, főképp délelőtt. Rutinosan ébredek/ébredünk reggel 7-kor mert fél 8-kor már reggeli, vizit fél 9-kor és ki ki megindul a kis órarendjével, motyójával a kezelésre.. majd fél 1-kor ebéd és van amikor még délután is van kezelés, van amikor a délután teljes egészében szabad. Szabad időmben horgolok nagyon sokat, a Zabbez babák már készülnek serényen, olvasok..  kedvenc sorozatom nézem ami visszarepít az időben..napozni még nem sokat napoztam (pedig belső napozó kertje is van az Intézménynek) mert a meleg kádfürdő vagy iszap után nincs kedvem még a napon tovább főni..
A héten sikeresen megjött piri.. de sem mellfájdalom, sem has-derékfájás nem kísérte. Erre azt mondta a főorvos, hogy " na látja erről beszélek" , hogy használ a kezelés. Ezeken a napokon az iszap és a vizes kezelés elmaradt, de majd pótoljuk.
Hétvégén  mert eljött gyorsan a köztes hétvége is. meglátogatott a férjem szuper kis hétvégét töltöttünk együtt, kirándultunk mert itt azt is lehet, távozós papírral meg lehet oldani. Hihetetlen feltöltött a további egy hétre még, mert annyi van még hátra. Gyorsan el fog menni az biztos, de tudom, bízom Benne hogy lesz eredménye! S ha már mondhatom annyit elértek Nálam, hogy kérem szépen meg tudok inni napi 3 liter folyadékot (főképp vizet) amit álmomban sem gondoltam volna magamról,
És bízom Benne hogy a folytatás is  sikeres lesz, és a nyár végére Kismama leszek.

3 megjegyzés:

  1. Örülök hogy rászàntad magad, jó kezekben vagy :) biztos meghozza majd a kis csodádat a sok kezelés. Kitartás arra az 1 hét wellnessre

    VálaszTörlés
  2. Szia Rena! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot. Hogy tudjuk ezt kivitelezni? Üdv.: Anikó

    VálaszTörlés