2013. április 30., kedd

Mindenes

Már hetek óta nem írtam... pedig sokszor összeszedtem a gondolataimat, hogy na majd most, de mindig jött valami ami miatt elmaradt.
Az elmúlt napok-hetek teltek gyorsan, volt elfoglaltságom bőven. Attól függetlenül, hogy még mindig nem dolgozom effektíve nem sokat voltam itthon.
A jó idő beköszöntével jöttek az elmaradt kerti munkálatok, sikerült megint, azt hiszem sikeresen megmetszeni a gyümölcsfákat. Kiolvastam az "okoskönyvemből" melyet tavaly szereztem be első metszésem után, hogyan kell az epret gondozni. Hát azt is kitakargattam a meleg földlabda alól, s ha már meleg és tűz a nap persze hogy Én is megégtem kicsikét, de szerencsére a bőröm olyan jól tűri hogy mostanra már szép barna lettem.


Az angollal is jól haladok a múlt héten írt tesztem majdnem 100%-ra sikeredett. Egyre jobb a csapat összhangja, és az órák hangulata.

A sportot sem hanyagolom e közben, mert járok zumbázni és heti rendszerességgel futni, egyre jobban megy, és azt veszem észre hogy vannak izmaim mind a vádlimat mind a combomat illetően, egyre jobban látszik az eredmény.
Annál is inkább mert a héten elkértem a család vércukormérő készülékét, és szorgalmasan méricskélek éhgyomorra, és ebéd után két órával. Meglepően jó értékeket kapok.

Ami pedig az elmúlt hetek legjobb eseménye volt, hogy végre találkoztam barátnőmmel, az Egyetem ideje alatt ismerkedtünk meg, végig szobatársak voltunk 5 évig, és jóban-rosszban mint az igaz barátok. A távolság (40 km) és az elfoglaltságok azonban ritkán teszik lehetővé hogy találkozzunk. De  már régen elterveztük hogy össze kellene futnunk. Hiszen két hónap múlva férjhez megy és egy csomó megbeszélnivaló akadt az esküvővel kapcsolatosan. Imádok esküvői tervezésbe csöppenni, és Én magam is tervezni ötleteket adni. (amennyi magazinom már itthon van nem is csodálom, 2006 óta az összes Esküvői Divat magazin és e mellett más Nők lapja esküvő magazin is a polcomon sorakozik)
Szóval három órán keresztül megtárgyaltuk az esküvő minden fontos részletét, persze mellette ettünk, fagyiztunk... nagyon hiányzott már. Teljesen feltöltődtem.
De egy esküvő nem esküvő a nyáron, bár a két évvel ezelőtti 4 esküvőt 3 hónap alatt nem übereli, de az idén nyárra is esik kettő. És ezenkívül  a sajátunk. :)
A nyár mindig pörgős számunkra, ilyenkor jönnek a baráti találkozások a közös programok, Pünkösdi hétvégére is utazunk. Amit persze nem bánok, hiszen egyre gyorsabban telik az idő és közeledik augusztus a Mi Hónapunk amikor Picicsoda beköltözik és reményeink szerint Velünk is marad.

Így telnek napjaim, Mindenfélével tele, s közben szorgalmasan olvasva kis blogtársaságunk mindennapi történeteit.(remélem a találkán Én is ott tudok lenni)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése