2013. május 8., szerda

Nyűgösség

Túl vagyok egy újabb angol órán. De ez a mai talán az eddiginél is fárasztóbb volt. Nem azért mert olyan nehéz anyagot vettünk.. nyűgös voltam.
Egész délelőtt várakoztam az orvosnál, hogy végre megnézze mik  azok a pöttyök melyek már napok óta nem hagynak nyugodtan viszketnek, de diagnózis még nincs. Kipróbálunk egy krémet és ha nem válik be irány a bőrgyógyász.
Közben kaptam beutalót laborba, mert a lábamon egyre többet jelennek meg lilás foltok. Mintha állandóan ütném-vágnám magam. Ésss sikerült rábeszélnem a dokinőt hogy adjon cukorterhelésre beutaló. Na ez nem szokott simán menni, mert Ő háziorvos révén inzulinra beutalót nem tud adni. És abban a kórházban ahova Ő szokott vv-re beutalni inzulint nem tudnak nézni... de a másik kórházba, ahova szoktam menni az MM-es vérvételeket intézni, ott a labor magánvérvételek is bonyolít, és így "csak" az inzulin vérvételért kell fizetnem a cukor terhelésért nem. Már ez is haladás. Eddig mindig fizettem mindkettőért, mert ugye az MM kéri a vérvételeket, de beutalókat nem ad, csináltass magánban.. még jó hogy Ők is a Centr..labbal vannak kapcsolatban és hozzánk közel is van ilyen labor, így nem kell ezért külön Pestre mennem.
Szerencsére nem sokat kellett győzködnöm, mert tudja hogy gyogyit szedek, és hogy lombikra készülünk. Kérdezte is hogy mikor lesz a "nagymenet". Én meg mondtam, hogy  a lombikhoz szeretném megnézetni hogy is állunk most. Nem ellenkezett.
Így a napokban a rendelőkben fogom tölteni délelőttjeimet. Bár ez a jövő hétre fog tolódni azt hiszem, vagy esetleg az egyik vv péntekre. Holnap mennék Bp-re a párommal, kicsit szétnézni, vásárolni ezt-azt.
Most pedig semmihez semmi kedvem, így eldöntöttük, hogy vacsorára pizza lesz és késsz. Már alig várom hogy párom hazaérjen és rendelhessem az adagot!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése