2013. május 24., péntek

Feleség leszek

Már egy ideje nem írtam... jelenleg teljesen máshol járok.
Esküvőm lesz Pontosan 28 nap múlva. És fehér ruhám lesz... hogy milyen azt még nem árulom el ha a Párom is olvassa blogom legyen meglepi.
Egy hónapom van megszervezni egy 84 fős lakodalmat. Gyorsan jött, először csak kerti partynak indult, de azt mondták a szülők, hogy akkor inkább csináljuk rendesen. És az az érzésem hogy egyre beljebb megyünk.. a nem kell akkor hűhó.elég egy bográcsparty. de ma már minden terítéken volt, fotós, kaja, süti, zenekar...
A héten intéztem a ruhát, egyszerű lesz de szerintem nagyon szép.Menyecske ruhám is lesz hozzá, kis magyaros menyecske leszek.
A termet és a helyszín ma néztük hogyan tudjuk berendezni, és hogyan fér el annyi ember, Bordó fehér és Zöld lesz a díszítés. A menüt a héten lebeszéltem a szakácsnénivel, az étkészletet is intéztem tegnap a színházi látogatás közben. Mert most annyira ráérek színházba járni, hogy Anyósom tegnap előtt intézett jegyek a Honfoglalás c. rockoperára (gyönyörű volt egyébként.)Már csak az italokat kell intézni. Határidőnaplóval járok mindenhová...  remélem hogy rendben lesz minden és időre kész.
Az idő amiből most hiányt szenvedek, mert közben ezer program vár reánk az elkövetkező hétvégéken. Jótékonysági kerti party, esküvő...
Közben pedig itthon besegítek a cégnél a papírmunkába, és járok Angolra.
De élvezem, lesz talán olyan amilyet elterveztem, nem teljesen olyan amilyet álmodtam mert templomi esküvőnk nem lesz... de talán majd, ha már a Picicsoda viszi a gyűrűket.Szóval innen már nincs visszaút.... Feleség leszek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szép időszak ez Rena! Én úgy vártam mint a karácsonyt! Élvezd ki még a készülődést, szervezést is!!

    VálaszTörlés