2013. május 12., vasárnap

Ruhamustra


  

A Hétvége megint eltelt gyorsan... a szombati nap a focié volt. Reggel már korán keltünk, mert a Párom ment pályát festeni, Én meg megígértem az Ifinek amiért segítette füvet vágni és gondoskodni annak a pályáról való eltakarításáról, hogy sütök Nekik valami finomat.
Így belevetettem magam a muffin sütés rejtelmeibe. Azt mondták jól sikerült.
A mai nap  szintén korán keltünk, olyanok voltunk mint egy mosott valami, mert a tegnap esti Foci utáni beszélgetős est kissé hosszúra sikeredett. De ügyesen és fitten indultunk útnak a Piacra, ahol a Család többi tagjával először a palántázni valókat vettük górcső alá,  s miután ezzel készen voltunk jöhetett a Ruhamustra.
Ugyanis megvan az időpontunk a polgári esküvőre . Bő  egy hónap van hátra a jeles napig, és Én még nem tudom milyen ruhám legyen.
 Bár mindig habos-babos Sissy-s ruháról álmodtam templomi esküvővel, gyöngyörű fehér székszoknyás virággömbös teremdíszítéssel.Talán eljön egyszer az is, ahol a Picicsodánk lehet a gyűrűhordozó.
Így két napja már a netet bújom a megfelelő ruha ügyben.Úgy néz ki fehér nem lesz, a menta és a barack-rózsaszín között vacilálok. Hosszút szeretnék, legalábbis eddig azok tetszenek.
Sajnos az elmondottakkal ellentétben a Piacon nem találtam megfelelőt még fazonban sem. Pedig kerestem bőszen, a párom kitartó kísérete mellett.  Így marad záros határidőn belül a Mango ahol ugyanis a netet pásztázva álomszép ruhákat találtam.

 
Nem lesz szokványos, (és nem szeretnék méregdrága ruhát sem) ahogyan maga az esküvő sem. A legközelebbi barátokat és rokonokat hívjuk (50 fő), a szertartás után pedig egy borgácsozós, grillezős partyt adunk számukra. Nem igazán bánom, ezért lesz különleges.

De egyre jobban hajlok a zöld szín felé. Egy egyszerű Audrey Hepburn-os firzurával talán egy orchideával a hajamban. Most egy pár napig ez a téma lesz porondon az biztos, a hétvégén pedig újra belevetem magam a ruhamustrába a Fővárosban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése