2013. július 24., szerda

Az élet furcsaságai

Balatonra indulásunk előtt választottam egy könyvet magamnak, imádok a Balaton partján olvasni.(kaptunk ugyanis rengeteget öröklés gyanánt.) A könyv a romantikus kategóriába tartozik, ugyanaz a kiadó amely az egyik kedvenc ilyen íróm (Nicolas Spark) kiadója is egyben. Az írónőt nem ismertem, úgy voltam Vele ha tetszeni fog a könyv akkor az egész sorozatát hazaviszem. A dobozban melyet kinyitottam legalább 8 könyve sorakozott. Találomra kivettem egyet, és elvittem magammal.
A napozó ágyban ülve elővettem és elkezdtem olvasgatni. Először nem volt semmi "éredekes" , jöttek az események egymás után.  A hölgy egy bentlakásos iskolában nevelkedett, miután az Édesanyja meghalt, Majd  szülésznek tanult, gyermekeket szeretne a  világra segíteni.
Nem sokat olvastam a könyvből, mert a hétvége amit lent töltöttünk nem volt túl hosszú, de nagyon jól sikerült.
Itthon újra előveszem a könyvet, olvasom tovább. A főhősnő, iskolái elvégzése után, illetve a gyakorlatokat követően szakosodott.  Az egyik legsikeresebb lombik professzor lett, különféle kutatásokat végez a témában. Milyen gyógyszerekkel hogyan lehetne a lehető legkisebb kockázattal megadni a pároknak amire a legjobban vágynak egy gyermeket.
Jelenleg Ő is így szeretne gyermeket, egy olyan férfitől akitől anno az ösztöndíj lehetőséget kapta, hogy továbbtanulhasson.
És egy olyan hölgy mellett segédkezik karácsony előtt aki 7-es ikreket vár, egy egyszerű beültetést követően..több évnyi sikertelen próbálkozás után.
Talán véletlen, hogy ez a könyv a kezembe akadt. A leírásában semmi nem utalt arra, hogy erről is szól majd, csak kivettem a dobozból, elolvastam a címét és magammal vittem.

1 megjegyzés: