2013. augusztus 4., vasárnap

Az aggódás elkezdődött

Már csak egy hét és kezdünk.
Furcsa ezt kimondani és már ilyen közel érezni a lombik kezdési időpontját. Egyre nyugtalanabb és izgatottabb vagyok miatta. Vajon mi vár Ránk/Rám? Hogyan fog zajlani, és hogyan fogom viselni?
Mióta tudom, hogy elméletileg természetes úton nem foganhat gyermekem, nem nagyon foglalkoztam a hőm mérésével és a ciklusom jeleivel.
Ebben az "utolsó" hónapban mégis elővettem a hőmérőt és ha nem is minden reggel, de azért hőmérőzöm. Jól indult a ciklusom gyönyörű alacsony hővel, iszonyat szurkával egyik délután (valószínűleg pé-t jelzett a szervezetem) nem aggódtam miatta mert elő szokott fordulni az ilyen.
De az már furcsább jelnek mutatkozott, hogy pecsételtem is miközben az egyik legtermékenyebb nyáktipust érzékeltem. Majd két napig semmi a hőm változásában, ahogy szokott.. végül 0,2-es emelkedéssel nyugtáztam hogy megvolt a peteérés. És ment minden a maga útján. Hőm szépen felment... éltem a mindennapokat. Próbáltam a meleget átvészelni, és főképp esténként mozgolódni.
Hétvégi programunk horgászat volt. A Párom szeret horgászni Én meg elkísérni, így hát éjszakai horgászatra mentünk a közeli kis tóhoz. Vittem magammal a könyvet amit ugye teljesen véletlenül választottam és olvastam szakadatlanul. Ma délután hazaérve ismét pecsételés félét vettem észre. De mivel a horgászat alatt hőt nem tudtam mérni így nem igazán tudom, hogy mi is a helyzet.
Négy lehetőség közül választhatok:
1. valami fertőzést kaptam, de annak előjelét és jeleit hál az égnek nem érzékelem.
2. Bele sem merek gondolni a második eshetőségbe, hogy esetleg egy endo van a dolog hátterében
3. Iszonyat rövid ciklust produkálok( ma vagyok a 23. cn-en, ugyanis a ciklus utolsó napjaiban pecsételni szoktam és a hőm is elindul lefelé) és még a héten kezdődhet a stimu ha így folytatom.
4. Egy csoda folytán talán (persze erre talán az esély 1%) beágyazódás tüneteit produkálom

Így hát az aggódási folyamatom elkezdődött, míg holnap reggel hőt nem mérek, és meg nem látom hogyan alakulok.
Nem szeretnék bajt, ennyire közel a kezdéshez, és főleg nem szeretnék e miatt csúszni. Ha a héten végig ezen kattogok akkor nem tudom milyen időszak vár rám az elkövetkező 3-4 hétben, netán 9 hónapban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése