2013. augusztus 14., szerda

5. nap Kontroll

A mai nap reggelére voltam visszarendelve az Intézetbe kontrollra, hogy megtudjuk, hogyan alakulnak a Tüszőcskéim.
Egész időben oda értünk, nem voltak sokan, így 3. sorszámot kaptam.
Be is hívtak gyorsan, odaadtam a kezelőlapomat az asszisztensnek, és a szükséges még általunk kitöltött papírokat, és mehettem is az Uh-hoz.
Nagyon szép nyálkahártyát produkálok, az asszisztens fel is szisszent mikor a Doktor Úr közölte annak méretét "-júj ez nagyon szép" (8. cn. 11 mm)
Tüszőcskéim is érnek szépen, nem számoltam de legalább 5-5 oldalanként, és a méretüket sem igazán jegyeztem meg. Illetve megjegyeztem volna ha számomra is érthetően hangzanak de csak azt hallottam, hogy 15,14, 13,11 ezek kombinációja ismételgetve a 11-es szám volt a legkisebb.
A Doktor Úr lesegített az asztalról, megdicsért hogy szépen haladunk.
És felírta  a következő adag Injekciókat. Péntek a köv. konzultáció időpontja addig adnom kell továbbra is a Gonal F-et (150 egységgel) és a Cetrotide-t.
Közben megkértem, hogy adják be a Cetrotide-t mert biz azt én össze nem kutyulom. Így a Doktor beadta készségesen, sőt még a Gonal-t is.
Elmondták hogy a hosszú hétvégén úgy számoljak, ha elutazunk valahová Hétfőn mennem kell, addigra érjek haza. (hétfő és szerda a műtős nap, lehet hogy akkor lesz a leszívás, már pénteken rákérdezek, most nem mertem még.) Aztán  Elköszöntem.
Mentem a gyógyszertárba, és most már itthon pihizek, mert Én annyira fáradt vagyok a két injekciótól hogy csak na..

1 megjegyzés: