2013. augusztus 29., csütörtök

Picurka 5

Előző bejegyzésben írtam,m hogy híjján vagyok a tüneteknek. Nos ezt most két nap alatt sikerült bepótolnom.
Tegnap még enyhe mellfájásom, most már mindkét mellemre kihat és nem csak az oldalára hanem egészében. Így nem esik jól Neki ha nagyon hozzáérek.. ezenkívül bár egyáltalán nem biztos hogy tünetnek vehetem, ma kétszer is felfordult a gyomrom.. szóval alakulok. A méhem néha húzódik  mint mensikor, és hasszurka is volt tegnap este megint.
Szóval nem tudom ezek jelentenek-e már valamit vagy sem, így ET+5 napon (Picurka már 10 napos).
Próbáltam magam lefoglalni, olvastam és horgolok, jelenleg egy virágos kis sálat.
Egyik ismerősöm picit megijesztett, hogy nem fekszem folyamatosan, sétálok, és így a 3. emeletről is le kell mennem.. hogy szerinte ezek kicsit még korai tevékenységek.
Máshol olvasom, hogy nem szabad végig feküdni mert akkor nem megfelelő a méh vérkeringése. Hát ezeken igazodjon ki az ember. De úgy gondolom ha Picurka Velünk akar maradni nem a sétátol vagy 3 tányér elmosogatásától fogok rosszat tenni Vele. Pihenek, feküdve horgolok, délutánonként alszom.. most is ágyból pötyögök..
Tünetek jönnek-mennek, úgy mint a kezdeti aggodalmak és félelmek.. de majdcsak telik az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése