2013. augusztus 25., vasárnap

Picurka 1

Ma sem aludtam sokáig, pedig lehetett volna. Már 7-kor kukorékoltam. Pici izomlázszerűséget érzetem a pocakomban de semmi többet. Ez biztos így van rendjén.
Tegnap délután pihentem aludtam, de estefelé kisétáltam a Párom focimeccsének második félidejére. Szépen lassan, majd leültem a padra a Lányok közé és csendben szurkoltam. Majd megittam egy üdítőt a csapattal, Anyóséknál megvacsoráztam, és jóllakottan hazasétáltunk.
Azt mondta  a Tanár Úr 2-3 nap pihenés, de nem vagyunk fekvőbetegek, ne úgy fogjuk fel ezt az állapotot.
Reggel a párom hozta a friss  kávét, és reggelit az ágyba, megettem jó kislányhoz mérten. Majd Ő elment a szüleihez, Én meg pihentem tovább... majd mérhetetlen álmosságomban elaludtam. kb. 1.5 órát aludhattam mire felébredtem, kisétáltam a Szülőkhöz és elmentünk együtt a Nagymamámhoz autóval ebédelni. Utána még a szülőknél desszertnek megettem a hideg őszibarack levest, és hazasétáltunk. Semmi megerőltetőt nem csináltam, bár most picit érzem pocakot, de semmi komoly.
A párom melegen tartja a hasam, elmondása szerint áramoltatja a Csít Picurnak a jó beágyazódáshoz.
Édes.
Hát így telt el Picurka majdnem két napja a Pocakomban. Remélem a sétával rosszat nem teszek Neki. Elvileg sokat feküdni sem jó mert nincs akkor véráramlás a méh felé..

1 megjegyzés:

  1. Szerintem mindent nagyon jól csinálsz! Vigyázol Rá és ez a lényeg! A séta szerintem nem árthat!!

    VálaszTörlés