2013. augusztus 21., szerda

Várakozással és feszültséggel teli nap

Még mindig várunk... S. doktor azt mondta délelőtt, hogy 4 nagyon szép embriónk van és 2-3 még "fut".
Remélem hogy utolérik magukat.
Holnap délelőtt 9-kor kell telefonálni, hogy mennünk kell-e holnap, vagy csak szombaton. Várok és izgulok, és reménykedem hogy a lassúcska Sejtecskéink is behozzák a lemaradásukat.
Közben meg próbálok magamhoz képest sok folyadékot inni,(emiatt rengeteget járok a mosdóba már ettem Túrót is a fehérje pótlásnak, de a bal oldalam feszül.. ha hozzáérek, vagy ha hozzádőlök a pocimmal valaminek érzem, mint peteéréskor. E miatt feszült vagyok, félek hogy ez rossz előjel lesz, egy esetleges túlstimus állapotra.
Próbálom magamba mondogatni, hogy nem az, hogy 16 Sejtecske után azért megbolygattak odabennt és normális.
Olvasgatok, de még senki nem erősített meg abban, hogy nyugi ez nálunk is így volt, ez természetes velejárója elmúlik..
Így nem tudok mást tenni csak várni és néha feszengni..azt sem tudom eldönteni melyik terhesvitamin lenne az ideális számomra, vacilálok Femibion, Gravida, Elevit.
Valamelyiket holnap be kell szereznem, addig meg tolom magamba a D-vitamin és az E-vitamint.
Bárcsak lenne már reggel 9 óra!

5 megjegyzés:

  1. Drukkolok hogy jó híreket kapj!

    (halkan megjegyzem: én a helyedben már régóta szednék terhesvitamint, főleg így, hogy tudatosan, tervezetten próbálkoztok babával)

    híres Czeizel doki az Elevitre esküszik.
    mások a Femibionra.
    nekem mind3 terhességkor a Gravida jött csak be.

    sztem ha a terhesvitamin folsavval van együttszedve, tökmindegy melyik terhesvitamint szeded (ez csak szerény vélemény)

    egy zugolvasód.

    VálaszTörlés
  2. En is drukkolok tovabbra is. Nekünk a Pharmaton Matruellet javasoltak, van benne Omega 3 is.

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Veletlenul keveredtem ide beleolvasgattam a blogodba :) A bal oldalon fajassal semmi baj nincs szerintem,nekem konkretan mindket oldal fajt. Leszivas napjan még este is szinte csak derekszogben tudtam kozlekedni. Nekem ugy magyaraztak a dokik, hogy azert van fajdalom leszivas utan mert a tuszokkel egyutt a folyadekot is leszivjak, tehat ott ures ter marad,ezert kell inni sok folyadekot es hamarabb regeneralodsz. Szoval igyal amennyit csak birsz,tobbet is attol amit mondtak es meglatod enyhulni fognak a kellemetlen tunetek. En kb 4 litert ittam meg az elso nap,es hatarozottan ereztem mar keso este hogy sokkal jobb a helyzet. Remelem erthetoen irtam le,kicsit mar faradt vagyok igy estere :) Drukkolok hogy minden ugy alakuljon ahogy szeretned. Ja es meg annyit hogy nalunk pl Angliaban nem regaszkodnak terhesvitaminhoz,de a napi plusz folsav bevitel az egyenesen kotelezo a lombik elott is mar. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Szia Rena, nekem is mindíg fáj a leszívás után még napogik. A leszívás napján igen csak meggörnyedve szoktam közlekedni és a pisilés közbe is erőteljes görcseim vannak. Sajnos nem lehet megmondani kinek mennyira fog utána fájni. Ismerek olyat aki a leszívás napján 3 fogásos vacsorával várta az iskómerőseit (amit persze Ő készített), olyat is aki másnap már Pesten bulizott egész éjszaka, de olyat is velem együtt aki napokig szarul van.
    A terhesvitamin kérdés pedig egy érdekes dolog. A legtöbb nőgyógyász azt szokta mondani, hogy nem árt (de csendesen hozzá is teszik, hogy túl nagy a reklámja). Persze elmondják, hogy egészségesen kell étkezni. Ha az ember megnézi az összetételét szinte semmiben sem különbözik a normál vitamintól, ami persze fele annyiba kerül. Egy kicsit több benne a folsav, de még mindíg nem annyi ami kell, szóval a terhesvitamin mellé is javasolják a folsav pótlást.
    Az előtte való szedésről pedig annyitt, hogy nálunk akik évek óta próbálkoznak nem olyan egyszerű, hogy jól van akkor előtte is szedek. Akkor 3 éve szedhetném egyfolytában.
    Saját döntésed, hogy szeded-e és mit, te tudod, hogyan étkezel képes vagy a megfelelő vitaminbevitelre.
    Ha több választási lehetőség van én akkor megszoktam kérdezni a gyógyszerészt, melyiket viszik a legtöbbet.
    Drukkolok!!

    VálaszTörlés