2013. augusztus 16., péntek

10. nap Kontroll

Hosszú volt ez a mai nap. Reggel korán keltünk, mert legalább 1,5 óra mire a Fővárosba érünk. A párom elkísért.
Most a 13. sorszámot kaptam, voltak már előttünk bőven, pedig 1/2 9-re odaértünk. Sorszám alapján behívtak, már rutinosan adtam a kezelő lapot, pakoltam a motyómat (injekció, notesz...) a székbe,közben  mondta az asszisztens, hogy ultrahang lesz. Rendben mentem a paraván mögé.
Közben az asszisztens adta az instrukciókat folyamatosan, hogy hétfőn így vagy úgy de találkozunk, vagy uh-ra vagy petesejtecskék leszívására úgy készüljek. Közben megjelent Tanár Úr, kérdezte mi a helyzet, és mivel S. doki nem volt még bennt, így Ő kezdte az uh-t megcsinálni. Kérdezgetett közben, hányadik ciklusnap, mit kaptam... és közben megdicsért hogy szépek odabent a tüszőcskék. Megérkezett S. doki is, és együtt nézték a monitort mit is mutat. Összesen 12 petécském érett, 6-6 osztásban, nagyon szép méretekkel. Bár a bal oldal kicsit lemaradva a jobb oldaltól, de nem sokkal. (Pedig ott érzek feszítést állandóan) így közösen eldöntötték, hogy hétfőn Petesejtecske leszívás lesz.
Így kellett egy vérvételt csinálni, melyet az asszisztens ügyesen levett.
Kaptam az utasításokat közben:
Holnap  még egy utolsó de már 100 NE Gonal F
1 adag Cetrotide reggel 8-kor
és este 20:00-kor Pregnyl tüszőrepesztő (2 ampullával).
Vasárnap pihienés és felkészülés a Hétfőre.
Hétfőn reggel pedig 08:15-kor várnak szeretettel.

Az utasítások dokumentálása és megjegyzése után, kezembe kaptam a még hátralevő receptjeimet, és hogy 1/2 13-kor telefonáljak milyen lett a vérvétel eredménye és annak függvényében kell vagy nem kell további Gonal még.
Elköszöntünk, és irány a gyógyszertár, kaptam még Estrimaxot egy dobozzal (ebből egy levéllel kell vinnem hétfőn) és 6 doboz Utrogestant.
Mivel Anyukám még dolgozott ezért beültünk az egyik bevásárlóközpontba kávézni és ebédelni egyet, közben telefonáltam.
 Az asszisztens a Tanár Urat kapcsolta, aki megkérdezte hogy vagyok, mondtam hogy köszönöm jól, és mondta hogy a hormonjaim is jól vannak. Így adjak még  ma 150  Gonal-t de holnap már csak 100-at.
Ezekkel felvértezve indultunk Anyukámhoz, kinek segítettünk a Nagy bevásárlásban. Még Mi is vásároltunk pár dolgot. És lassan elindultunk hazafelé.
Picit fárasztó volt ez a mai nap, sok volt az izgalom vajon hogyan tovább.
De S. Doki ezzel köszönt el Páromtól "ebből Baba lesz".

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! Veletek izgulunk ám mi is! :)
    Úgy legyen! :)

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok hétfőn, hogy minden rendben legyen.
    És csak arra gondolj, hogy "ebből baba lesz" :)!

    VálaszTörlés
  3. Nahát Rena, úgy legyen!!!!!!! Nagyon drukkolok:-):-) Hétfőre egy kalappal :-):-)

    VálaszTörlés