2013. augusztus 19., hétfő

14. nap Sejtecskék

Ma reggel 8:15-re kellett az Intézetbe érkeznünk, hálóing, papucs.. volt a kötelező kis csomag melyet magammal kellett vinnem.
Korábban odaértünk, hisz nem akartunk késni. Már javában dolgoztak az Intézetben, és a váró is tele volt már.
A férfiak jöttek-mentek a kis üvegcsékkel... a Tanár Úr is kijött. Kérdezte kik várnak Petesejtecske leszívásra, jelentkeztünk mint az iskolában. Felkísértek az emeletre Minket, ott már várt egy nagyon kedves idősebb Hölgy.
Választottunk ágyikót,  átöltöztünk, majd elmondta a sorrendet ki ki után következik és hogy mi lesz a mai nap menetrendje. Közben megkaptuk a még szükséges papírokat, hogy írjuk alá.
Első voltam a sorban... közben megérkezett a 4. Hölgy is, és akkor mondták a Biológus Hölgyek hogy kicsit változtatunk a sorrenden, Ő lesz az első (utolsókból lesznek az elsők) Én leszek így  a második ...elkezdtük.. pár perc múlva az első Hölgy V. már ki is jött, meglepődtem hogy ennyire gyorsan ment. Utána jött a Tanár Úr is és kiderült, hogy a Hölgy nem tartotta az utasításokat, ivott pár korty vizet amit nem lett volna szabad. Így Ő maradt a végére.
Engem Zs. Asszisztens bekísért a műtőbe. Ott már várt az Anesztes hölgy és a Tanár Úr. Szépen bekötötték a branült, és közben beszélgettünk. Van-e allergiám... milyen gyógyszert szedek. Mikor az IR-t mondtam és rá a gyógyszert, az Anesztes hölgy megkérdezte nem fogytam tőle. Mondtam hogy nem. De sokan megrökönyödnek vékonyságomon (jelenleg 45 kg vagyok), de az Édesanyám, és Apukája is világ életében ilyen testalkatú volt, családi vonás.
Erre azt mondta a Tanár Úr Nekünk ez nem számít, nem baj ez. Másra már nem emlékszem, csak arra hogy az ágyban ébredtem.
Nagyon szépen, minden rosszullét és tünet Nélkül ébredtünk a lányokkal olyan 10 felé. Akkor a Kedves Hölgy hozott Teát hogy már lassan kortyolgassunk, Zs hozott csokit a Tanár Úr kérésére, amiből mindeki kapott, és lassan üljünk fel ha nem szédülünk.
Megjött a Tanár Úr is és hozott egy kis papírkát magával. Mindenkinek megmutatta a neve mellett szereplő számokat.
Nálam ez állt: 8+1  16.
Azt mondta  a bekeretezett szám a lényeg, Nálam ez a 16-os volt. Hangosan meg is jegyeztem, hogy 16! Erre Ő azt mondta Ő hangosan nem mondhat semmit.. péntek óta plussz 4-et sikerült leszívásra alkalmassá növelnem. Örültem Nekik.
Elmondta az insrtukciókat, naponta 3x2  utrogestan, 3x1 Estrimax, terhes vitamin, (ha még van Doxiciclin Al be lehet szedni), Merckformin. 
Holnap telefonálnak, hogy is állnak a Kicsikék, majd minden nap Ők fognak jelentkezni. a Visszaültetés ideje csütörtök vagy szombat. Ha nagyon szépen fejlődnek akkor elviszik Őket /Őt az 5. napig (szombat). Addig pihenjünk, igyunk sok folyadékot.
Ezek után felöltöztünk, lekísértek az emeletről és elindultunk hazafelé.
Most már itthon pihengetek,  ezért horgolni fogok, hogy lekössem az időmet. És várom a Holnapi első Telefonhívást, hogy Sejtecskéink hogyan dolgoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése