2013. augusztus 24., szombat

Picurkával

Az éjszaka nehezen telt, kétszer is felébredtem hogy mosdóba kell mennem. És már az óracsörgés előtt ébredtem... 3/4 6-kor már indultunk, hogy időben odaérhessünk.
Az Mo autópálya Gyáli szakaszán beállt a forgalom.. ekkor már negyed 8 elmúlt. Kezdődött az izgalom, ugye odaérünk időben, és nem lesz gond ha pár percet késünk.
De hál az Égnek időben érkeztünk.
4 pár volt még az Intézetben rajtunk kívül, közülük 2-t ismertem, együtt történt a Petesejtecskék leszívása. Így együtt vágtunk Neki a lépcsőnek, hogy a kórterembe elhelyezkedve kivárjuk sorunkat.
A Tanár Úr és Zs. asszisztens volt ma az "ügyeletes" és egy Embriológus hölgy.. Mindenki azt az ágyat foglalta el, mint amit a leszíváskor.
Tanár Úr bejött, elmondta hogy mindannyiunknak van Embriója, bár egyikünknek csak egy maradt mára (pedig mindannyian 4 embrióval kezdtük a pénteket), de maradt és az a lényeg.
A sorrend most változott, Én voltam az utolsó aki Visszakapta Picurkáját.
A Tanár Úr kísért be és segített fel az ágyra, elmondta hogy egyet kapok vissza, de abból Baba lesz!! Jött az Embriológus hölgy megmutatta Kit választott számunkra. Soha nem láttam még ilyet, de csodaszép nagy, soksejtes, és már látni lehet a külső burok megrepedését ami a beágyazódáshoz kell..
Azt mondta az Embriológus hogy 2-3 szép embriónk van, de még nem tudja megmondani 2-t vagy 3-at tud fagyasztani Nekünk.
Elkezdtük a beavatkozást, melyet kivetítőn nézhettem végig. Kicsit volt csak kellemetlen de egyáltalán nem fájdalmas. Megdícsértek, hogy gyönyörű a méhem... közben meg folyamatosan beszélt a Tanár Úr és Zs. Kiderült hogy egy megyéből származunk a Doktor Úrral.
A Beültetés után képet is kaptam Picurkáról, hová is helyezték el. Majd kb. fél óra pihenés következett ezt szinte végigmesélte Nekünk a Tanár Úr.
Azután lesétáltunk az emeletről, és megkapta Mindenki az elbocsájtó Zárójelentését.
A Tanár Úr azt mondta tesztelni két hét , múlva pénteken, vagy utána hétfőn.. és csak pozitív teszteredményt akar majd a telefon másik végén hallani.
Az estrimax és az utro (3x2)  ugyanúgy megy tovább.
Majd lassacskán elindultunk hazafelé, még tettünk egy kis kitérőt a nagybevásárlóközpont felé, vettünk Nekem ellátmányt..
Most pedig itthon pihenek, mert 2-3 nap pihenést írt elő a Tanár Úr, közben pedig majd filmet és mesét nézek, és beszélek Picurkához hogy erősen kapaszkodjon, és maradjon Velünk!

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden OK. Most sajnos jön a két hét várakozás, de biztatsd csak a picurkát, hogy kapaszkodjon.

    VálaszTörlés
  2. Veletek vagyok és drukkolok én is, hogy teljesüljön az álmotok! Kapaszkodj Picurka!!!

    VálaszTörlés