2015. június 21., vasárnap

Mit mutat a mérleg

Az elmúlt időszakban, lazítottam a diétámon. Talán ebben szerepet játszik az, hogy a természetgyógyászom sem ragaszkodik már foggal-körömmel a gluténmentes diétához. Azt mondta, tartsam ha már belejöttem és nem okoz gondot, de inkább olyan élelmiszereket fogyasszak melyek az Ayurvéda szerint egyensúlyba hozzák a testalkatomat. Vata testalkatú vagyok, ami alapjában véve vékony,  csontos nehezen hízik. Kerülnie kell a hideg ételeket, italokat, rengeteg olajos magvat kell fogyasztani ( olajozni a szervezetet), s meleg ételeket, italokat innia napközben is.
Hogy ezekből mit tartok igazából nem tudom, eszem sok mandulát mostanság, használok kívülről Manna Babaolajat, de azért jégkrémet eszem.
S nem vetem meg ha máshol vagyok a gluténes élelmiszereket sem. S hogy-hogy nem a mérleg a héten 48,4 kg-t mutatott.. jó ha leveszem esetleg a ruha súlyát legyen 48 !!!
De Úristen ennyi még soha nem voltam. Ezt mások is észere veszik, aki régen látott az lépten nyomon megjegyzi hogy híztál de nagyon jól áll.
Jól érzem magam így, boldog vagyok. Bár ez a hízás inkább a csípőre és a fenekemre, combomra megy, de nem érdekel.
Talán több szénhidrátot viszek be a szervezetbe azért.. nem tudom. (Remélem ez nem valami betegség kezdete lesz.. kopp-kopp)
Tornázom is kitartóan, heti 2x a nagytornát és ahogy az időm engedi a lazább gyakorlatokat. Bár a hétvégére beállta a derekam, és javul-javul de lassacskán. A Ballagást és tanévzárót is így csináltam végig.
Még a jövő hét és vége a "munkámnak", legalábbis az iskolában, augusztus elejéig. Akkor ugyanis elvállaltam egy egy hetes Balatoni táboroztatást, az alsó tagozatok kollégákkal. Hogy utána mi lesz nem tudom, nem kérdezte még meg senki (szülőkön kívül) szeretnék-e szeptemberben újra dolgozni köztük. Nem tudom mit válaszolnék, ha felajánlanák, vegyesek az érzelmeim ezzel kapcsolatosan. Abba sem gondoltam Bele mikor igent mondtam a táborra, hogy egybeeshet a fet-es lombik kezdő időpontjával. Valahogy most nem hoz lázba ez a téma, nem tudom miért. Majd az élet hozza amit hoznia kell.

1 megjegyzés:

  1. Ehyetertek. Az elet hozza. Szep nyarat neked. Igazabol neked mi a foglalkozasod?

    VálaszTörlés