2015. június 8., hétfő

Torna és társaik

A múlt hét gyorsan eltelt, már alig vártam, hogy végre péntek legyen. Egyrészt a sok szabadságom elkezdhetem végre letölteni, másrészt vártam a hétvégét a torna miatt. Szombaton viszonylag korán indultunk itthonról, ezért korábban is keltem mint a megszokott hétvégi kelés. Volt egy megérzésem.. mert előző nap már fájogatott a hasam. Megérzésem mire Pestre értünk beigazolódott. Erősen, darabosan.. de végre (sok év után mondok ám ilyet) megjött.. igaz 22 napra de kit érdekelt.  Még szerettem volna vásárolni pár dolgot a torna előtt, főleg a Páromnak, magamnak kevésbé de ha már ott vagyunk.. Dunakeszi Auchan a Stop Shop részét  néztem ki magunknak. Egész nagy a C&A a Dockyard-ba tudok magamnak is kis méretet vásárolni akciós árakon.. Tudom már hol mit várhatok, szeretem azokat az üzleteket. (Dockyard, C&A, H&M.. Triumph) De rettenetes tömeg volt mindenütt, persze gondolhattam volna hisz fizetés környékén jártunk.
Azért nem jöttünk el üres kézzel.
A tornára pontosan érkeztem... átöltöztem. A többi lánnyal együtt ki kellett tölteni egy kérdőív félét, hogy miért is szeretnék Én tornázni, milyen problémára akarom hasznát venni a tornának. Előző műtétek, gyógyszerek stb.. ahogy hallgattam sokan ,sokféle problémával jöttünk. De a legtöbbünknek a fő vágya a Gyermek. Volt aki gyógyszert szedett, volt olyan fiatal aki szerintem volt már 23 de még nem menstruált.... 10-en voltunk összesen. A Hölgy Ági aki tartotta fiatal, kedves, vékonyka. Volt két segítője, mert mint kiderült 4 hete szült.
Először elmondta a torna lényegét, rátért a táplálkozás fontosságára, az ételek minőségére. (Ö maga vegetáriánus). Majd kezdődtek a gyakorlatok. Először Ők mutatták be, majd Nekünk kellett ismételni, s végül zenére csinálni a megadott időhosszig. Hát nem minden gyakorlat olyan könnyű mint amilyennek látszik. A gyakorlatokkal elment több mint 3,5 óra.
Majd  miután az összes gyakorlatot átvettük, Ő személyre szólóan, a kis kérdőív alapján amit a torna előtt kitöltöttünk elmondta ott mindenkinek hányszor tornázzon egy héten, a köztes napokon milyen gyakorlatokat csináljon, s mely gyakorlatokat kell csinálnia a siker érdekében.
Nekem a feladat:
Heti 2x 30 perces nagytorna ( a 18 gyakorlat megcsinálása)
A köztes napokon az ovuláció serkentő gyakorlatok (lediktálta melyek ezek)
S minden nap a petevezeték nyitó gyakorlatok közül csináljak ,de különösen a 6-ost
S ha augusztusban újra lombikra (fet-re) kerülne a sor, a ciklus 3. napján egy erős 30 perces torna, hogy a méhet teljesen kitisztítsuk.
A gyakorlatokhoz a megfelelő hosszúságú zeneszámokat elküldik mail-en.
De bármi problémánk van nyugodtan lehet keresni, s gyakorló órákra is menni.  Lehet fogok legalább még két gyakorló órát venni, csak hogy rögzüljenek helyesen a gyakorlatok.
A torna után még beszaladtunk az Árkádba, de olyan gyorsan ki is jöttünk mivel kupon napok voltak, s mozdulni nem lehetett.
Szerettem volna még egy hosszú lenge kis ruhát a hétvégi esküvőre. De így nem tudtam szétnézni. Néztem ma a webáruházban, de szerintem már nem érne ide addig.. és webáruházból ruhát még nem rendeltem, tehát a méret sem tuti biztos.
A fuccsba ment vásárlás után Anyukámat látogattuk meg, mely látogatás kicsit elhúzódott mivel BL döntő ment a tv-ben s azt mindenképp nézni kellett. Így hajnalban értünk haza.
A vasárnap gyorsan elröpült nem sok mindent csináltunk a főzésen kívül.
 Mától szabin vagyok, pénteken megyek legközelebb egy light-os Diáknapra.
Holnap fodrász.. s a tornás szorgos hétköznapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése