2013. november 5., kedd

80 Nap alatt a Föld körül

Már több napja jár az agyamban, amit a kinezilógus mondott... ma épp 53 napja, hogy nála voltam. Mikor végzett a kezeléssel  azt mondta , hogy ha elkezdeném szedni a készítményt amit ajánlott, amit a szervezetem rezgése mutatott,   akkor 80 napon belül "sikerülhet". Úgy búcsúztunk el, hogy azt mondta "milyen furcsa 80 nap alatt a Föld körül".  Furcsa mert bár nem szedem azt a készítményt,  amit ajánlott,hanem teljesen másfajtákat. De elindultam egy homlokegyenest más úton, mint amin eddig haladtam. Nyitottam és hiszek a természet öngyógyító erejében, hogy a szervezetem képes megújulni és legyőzni a betegségeket. Szakadatlanul olvasok, és olvasás közben megnyugszom, olvasom a Jógát, annak jótékony hatását, a gyakorlatok jótékony erejét. Ma is készülök estére.
 A héten érkeznek azok a további cseppek melyek  sejt szinten hatnak, pontosan úgy ahogy a kineziológus mondta. Bár ugye nem az a készítmény amit Ő sejt szinten ajánlott, de ez is ott kezdi gyógyító munkáját. A ciklusomnak kb 6 nap múlva vége, még egy ciklus és letelik a 80 nap. (nem tudom mennyire higgyek benne vagy sem) de kíváncsi vagyok a végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése