2013. november 22., péntek

Meglepetések

Az elmúlt napokban kellemes meglepetések értek. Tegnap előtt a párommal beszélgetve, kibökte hogy hát Ő is használja azokat a szappanokat melyek a fürdőkád szélén hevernek. (és nem csak a hajmosós szappant). Én megmutattam a weboldalt ahonnan rendeltem már két alkalommal, és elmondtam hogy a mostani szappan nagyon tetszik jó illat, szemcsék nyugtató. Erre elkezdte böngészni a weboldalt, annyira hogy kitöltött egy bőrtípustesztet, ahol a kitöltésért cserébe megajándékozták azzal a lehetőséggel, hogy ha bizonyos összeg felett vásárol ingyen kiszállítják.
Nézegetett különféle csomagokat, mígnem a választása (hál az égnek Rám is gondolt) egy olyan Karácsonyi csomagra esett melyből sok-sok finomságot Én is tudok használni... Tegnap meg is érkezett a csomag, mivel ha délelőtt rendelsz másnap megkapod.
Ajándékképpen mert mindig van ajándék a csomagban egy eukaliptusz illóolajat kaptunk.

Manna szappan


Már egy ideje keresgélem a neten a Bölcső c. hanganyagot. Találtam egy fórumot, ahol egy Hölgynek megvolt és átküldözgette a többieknek. Bátorkodtam írni az adott fórumról több Hölgynek is ha megvan még Nekik akkor lennének-e szívesek átküldeni Nekem. Az erederti fájl küldője és a másik két Hölgy is készséggel átküldte a fájlt. (Nem is gondolva hogy lesznek mások is olyan aranyosak, hogy ismeretlenül segíteni próbálnak) De sajnos mint kiderült Nekik is a középső rész van meg amelyet már egyszer megkaptam. A  meglepetés  ezzel kapcsolatosan pedig a mai nap ért. A Baráti  körből az egyik párnak tegnap volt a lombik beültetése ( 2. próbálkozás), azért írom, hogy az egyiknek mert a másik pár pedig most kezdte a hosszú protokollt... elküldtem jóhiszeműségből a hanganyagot, ha szeretné a Hölgy olvasgatni. Mire estére érkezett a válasz, hogy ahogy hallgatta ismerős volt Neki és kiderült hogy még régebben megvette a Cd-t így az egész megvan Neki és ha szeretném lemásolja és postára adja. Hát nagyon megörültem, mert nagyon szeretném.
Szóval csudijó meglepetések értek a héten.

1 megjegyzés:

  1. Rena, én is megkaptam pénteken, de sajna csak a cd-t....nem mp3-ban. Amit még anno átküldtem, na az nem ez lesz. Az egy koppintás csak.
    Nekem egyébként annyira nem tetszik az első rész. 1x hallgattam meg, azt jònapot. De remélem neked segìt majd. Én már túl vagyok ezeken a kérdéseken-válaszokon, amiket feszeget.

    VálaszTörlés