2013. november 19., kedd

Mindenes

Össze kell szednem gondolataimat hol is tartok, mert egy ideje nem írtam. Telnek a mindennapok hol több programmal, hol kevesebbel.
Két hete amolyan "wellness" hétvégézni voltunk jó sok baráttal. Ugyanis a Párom focicsapatát meghívták egy barátságos mérkőzésre, közel 250 km-re onnan ahol lakunk. Ezért ottalvós bulira kellett készülni, vittük a hálózsákot és egyéb motyókat, mint ahogy szoktuk, hiszen Mi már nem először járunk ott. Minden évben megyünk egy fesztiválra egyetemi barátokkal. De nem kellettek a hálózsákok puha meleg ágyikó és szoba várt Mindenkit, ennek így még jobban örültem.
A meccsen ügyesek voltak  a fiúk.. bár igaz hogy sötétedésig húzódott a meccs, de egy döntetlenben kiegyeztek. Utána jött a wellness részleg, mivel a Településen üzemel egy termálvizű fürdő, ott áztattuk magunkat, sötétben, nézve a csillagokat a medencéből. Nem kell mondanom mennyire jólesett. Este vacsora majd zenés buli.
Másnap délelőtt és kora délután szintén a fürdőzésé volt a főszerep, közben aki szeretett volna az volt masszázson. Én látva a többiek arcát mikor kijöttek, inkább nem vállalkoztam rá. Azt mondták nagyon jó volt, de néha fájdalmas.
A múlt hetem nagy részét Anyukámmal és Tesómmal töltöttem, ugyanis Tesóm szabadságon volt egy hétig, így irány a Főváros. Meglátogattam Őket. Anyukám pont állásinterjúra ment,(sikerült a felvétel) hát elkísértem. Bár így nem tudtam bejárni az általam tervezett "útvonalat" (Ikea, Árkád..), de Velük voltam és jól éreztem magam. Késő este jöttem haza . Másnap pedig Anyukám jött az orvosi alkalmasságihoz a tüdőszűrést elintézni.
A hét többi napja az új készítmények hozzászokásáról, felkészülésről szólt. Örültem Neki, hogy úgy érkeztek meg a készítmények hogy egy új ciklus első napján el is tudtam kezdeni a használatukat. 
A hétvégém megint mozgalmasra sikeredett..szombaton végre elkezdtük a bútorok elrendezését/újrarendezését az irodában, és Anyósomék nappalijában. Sokáig dolgoztunk Vele, nem lett teljesen készen, van még mit pakolászni, de egész jól sikeredett. Vasárnap elkezdtem egy két napos tanfolyamot Önkéntes Grassroots segítő leszek . Gyermek Futball meccseken lehet segédkezni, fesztiválokat szervezni. Jó volt, és tanulságos amit hallgattunk.  Fáradtan értem haza. A hét elmúlt két napja szintén a pakolásról szólt, még az irodát rendezgetjük. Lassan vége, és kezdhetem itthon, a Karácsony előtti takarítást rendrakást. A terv már megvan, mikulás hétvégéjére tervezem. A Párom elutazik 3 napra Nyúlhajtásra (oda ahol voltunk "wellnesselni"), így enyém a lakás és A-tól Cettig ki tudok takarítani. Addig még horgolgatom a kis csillagocskáimat díszítés gyanánt.
És aminek Nagyon örülök, hogy végre Karácsony előtt meglátogatjuk a Schönbrunni kastélyt és a Nagy Bécsi Adventi vásárt.
Közben kísérletezem, vettem süteménylisztet, melyből most sül a kakaós kalács.. délután jógaórára megyek. Esténként pedig agy-kontrollozom, próbálom a jót,  és a Gyógyulást bevonzani.
Szóval az elmúlt időszak mindenesre sikeredett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése