2013. december 5., csütörtök

Kontroll

Tegnap délután kellett mennem "kontrollra" a Természetgyógyászhoz. Azért írom zárójelben a kontroll szót, mert inkább jóízű beszélgetések ezek a találkozások, és nem kimondottan mindig a vizsgálatokra irányulnak. A legelején ugyanúgy magamról kellett beszélnem, hogy mit csinálok, hogyan érzem magam, és mi történt ezalatt a 4 hét alatt.
S Én szépen elmeséltem, hogy jól érezem magam továbbra is. Nincs bennem akkora feszültség egyes dolgok iránt. Szedem az étrend kiegészítőket ahogy megbeszéltük, minek kapcsán elmondtam, hogy a második héten kb. 4 napon keresztül hajnalban s volt amikor délután rám jött a hányinger és fájt a gyomrom. De utánaolvasva a termékeknek bizonyos időszakokra felerősíthetik a tüneteket, de ez a javulás jele. Szóval nem is ecseteltem ezt tovább, de mára már ezek nincsenek jelen.
Megmutattam a kért leletemet a terheléses vérvételről, illetve elvittem Neki azt a táblázatocskát melyet közzétettem a blogon is. Azt mondta, hogy látja a javulást. Kérdezte, hogy megmutattam-e már a kezelő orvosomnak. Mire mondtam, hogy nem előbb szerettem volna az Ő véleményét hallani és kikérni. Mondta hogy szeretné ha elküldeném véleményezésre. Írjam le hogy milyen diétába kezdtem, kérdezzem meg hogy lehet-e a gyógyszeradagot csökkenteni vagy esetleg a kezdeti keserűdinnyére kiváltani, esetleg elhagyni. A D-vitamin szintemet megdicsérte, és elmesélte, hogy most volt egy továbbképzésen és ott először mondta ki az Orvosi társadalom, hogy a D-vitamin mennyire fontos, és mennyire nem tulajdonítottak Neki nagy jelentőséget az elmúlt időkben. Hogy mennyi sejt és kromoszóma fejlődéséért, annak a működéséért felelős.
Egyenlőre más étrend-kiegészítőket nem kapok, de vissza kell állítani a testsúlyomat, most ez a fő az elkövetkező egy hónapban. Ezért javasolta méhpempő és propolisz szedését, illetve elmondta ezek jótékony hatását a májra vonatkozóan. Valamint egyek sok sütőtököt, és sült gesztenyét.
Aztán kiküldött a szobából, hogy szeretne a Férjemmel konzultálni, hogy mit is gondolt Nekem karácsonyi ajándéknak. Mert Neki lenne egy ötlete.
Szófogadóan kimentem, annyit hallottam csak a beszélgetésből, hogy most értünk meg arra hogy valamire szükségem van, a szervezetemnek, hisz jól érzem magam látják a javulást..nem tudom mi az,  egy készítmény gondolom de a párom sem hajlandó elárulni. Abban maradtunk, hogy ha itt lesz, akkor küld egy mail-t ami nem Nekem fog szólni hanem a páromnak.
Illetve a tejet kell teljesen elhagynom a diéta mellett. Bár nem teljesen igaz így a megfogalmazás mert ehetem joghurt formájában de csak gyógygombával megaltatva. Szerencsére amilyen gyógygombát mondott az volt itthon Anyósomnak, mert használta régebben. Ezért nem kell külön beszerezgetni. (Adott volna a Doktornő is, de nem volt a rendelőjében, de mondta ha nem sikerül beszerezni, vagy otthon mégsem az van amit javasolt akkor írjak Neki és valahogyan eljuttatja)
Szóval sokáig beszélgettünk, említette a párom, hogy a virágaim különösen az orchideák mennyire megváltoztak Velem együtt. S tényleg így igaz.
Az elmúlt években soha nem tudtam úgy kivirágoztatni Őket, hogy sok-sok virág legyen rajtuk.. mindig csak egy-két virággal örvendeztettek meg. S a legelső orchideám pedig 5 éve nem virágzott.
S most mind-mind hozza a sok-sok hajtást és bimbót nem csak egyet hanem rengeteget!
Erre elmesélte a Doktornő, hogy ha megfigyeltem már a rendelőjében a szobájában gyakran változnak a cserepes virágok. Ez azért van, mert egyes kezelt páciensek látogatása után 1-2 nappal a virág tönkremegy, vagy lehullatja összes virágát. Ez mind-mind a negatív kisugárzások miatt van. S a virágaim megérzik a javulást, ezért javulnak Ők is. Hihetetlen..



Ajánlott még két könyvet hogy olvassam el: James Redfield: Mennyei Prófécia és ugyanezen írótól a Mennyei látomás azt mondta a végén megfogom érteni a mondanivalóját
Közel két és fél órán keresztül Nála voltunk. Beszéltünk a lombikról, azt mondta nem biztos hogy sikerül a hegesedéseket, elzáródást feloldanunk, bár sok mindent tapasztalt már (ez mind-mind a szervezettől függ), de legalább felkészítjük egy Picicsoda befogadására. 
Elmondtam Neki, hogy tegnap tudtam meg, hogy a Baráti párnak úgy néz ki sikerül a beültetés, és hogy nem érzek haragot irántuk. Sőt egész végig nagyon drukkoltam Nekik. Viszont még két héttel ezelőtt a másik Baráti pár mikor bejelentette a természetes úton fogant babát mérhetetlen irigységet és nyomást éreztem legbelül. Most ezt nem tapasztalom, elfogadom hogy ez a helyzet, lesz Nekünk is Picicsodánk, csak álljak rá készen.
Tegnap este még miután hazaértünk elküldtem távkonzira a levelet és a leleteket a Doktornőnek. De nem voltam benne biztos, hogy működni fog a távkonzi mivel tavaly júliusban látott utoljára. Ezért hívtam is az MM-et reggelről ahol mondta az asszisztens, hogy már továbbította is a Doktornőnek a levelet, előszedte a kartonomat, megnézte az előzményeket, kérdezte kérek-e gyógyszer feliratást is. Mondtam hogy várjuk meg a Doktornő válaszát. Annyit még hozzátett, hogy ez nagykonzinak fog számítani a két lelet és a hosszúra sikeredett mondókám miatt, ezért nem sima konzi díjat számítanak fel hanem jóval többet.. (10.000.-), de nem baj, legalább lesz Véleményem róla, és a lelkem mélyén megnyugszom, hogy egy hozzáértő is látta a leleteket. Bár Tsh-t és hormonokat nem tudtam küldeni, tavaly pedig abban maradtunk, hogy kér távkonzin Tsh leletet mert folyamatosan emelkedni látszott.. de ugye ez a műtét és a lombik miatt elmaradt. Az Intézetben azt mondták a Tsh-ra hogy az még megfelelő.
Remélem azért ezek függvényében is tud javaslatot mondani.
Az este megkoronázásaként pedig a Férjem meglepett egy új mikrohullámú sütővel. Mivel a régit kifüstöltem a múlt héten. Ez szép krómszínű mint a konyhám többi kiegészítője, digitális és grilles. Nagyon örültem Neki...
Hétvégén egyedül leszek a Párom kirándulni megy már holnap estére. Ezét Neki is állok a karácsonyi sütemények előkészítésének.

3 megjegyzés:

  1. Rena, nagyon orulok, hogy javulsz, virulsz. Jo, hogy talaltal valakit, akivel ilyen jol megy az egyuttmukodes :) Kivancsi vagyok az ajandekodra. Na tok jo, mert nekem tavaly egy kisebb meretu mikulas viragom total lehullatta az osszes levelet Kaarcsony utan. De tok kopasz volt, de valahogy nem akartam kidobni, aztan utana olvastam, hogy elofordul, hogy feleled tavasszal. Es igy is lett baromi lassan,d e elobukkantak aminiatur levelei es nyaron mar hejre kis bokorra valtozott :) Mondjuk piros levelet nem hozott, de ugy tudom azt csak egyszer hoz.

    VálaszTörlés
  2. :) Örülök én is, hogy haladsz!
    A két ajánlott könyvet le lehet tölteni pdf-ben a netről ;)

    VálaszTörlés
  3. Jót tesz neked ez a természetgyógyász :-) A James Redfield könyvek nagyon jók, évekkel ezelőtt olvastam őket. Csak a belőle készült filmet meg ne nézd, mert szerintem nagyon rossz.

    Az meg természetes, hogy a lombikos baba iránt nem érzel irigységet, hiszen már Te is tudod, hogy milyen nagy az ár. A természetes úton fogant baba pedig a számunkra "különlegesek" kiváltsága :-)

    VálaszTörlés