2014. október 31., péntek

Folyadékbevitel

A héten élvezem az Őszi szünetet. Sok mindent elhatároztam mit is fogok csinálni, annak egy részét "teljesítettem" de vannak még dolgok amiknek neki kell látnom.
Mivel a héten "ráértem" és tegnap (csütörtökön) kellett mennem a természetgyógyászhoz, ezért kedden irány a vérvétel. nem nézettem most inzulint, sem cukrot, volt egy általános vérkép és sok-sok vitaminnak a feltérképezése.
Az eredmény még éjszaka megérkezett. Nem lett túl fényes. Vagyis a vitaminkészletek most már szuperek, a folsav túlteng a szervezetben ezt csillaggal is megjelölték. Viszont magas lett a hemoglobin és hematokrit szintem, a süllyedés meg totál alacsony. 
Utána kutakodtam az internet világában, és mindez a folyadék hiányra vezethető vissza.
Alig iszom, kávét iszom naponta 2-3 is bemegy, de a folyadék az iszonyat kevés.
A természetgyógyász is ezt mondta tegnap, vagy elkezdek inni, vagy "át kell mosatni a szervezetem infúzióval", mivel annyira be van sűrűsödve a vérem, hogy a folsav sem tud maradéktalanul felszívódni ezért lehet most sok belőle.
Kell a folyadék, ha újra erőre szeretnék kapni. Ezért ma mellém szegődik a palackom, amit kötelező meginnom a délelőtt folyamán és újratöltve inni délután.
Ennek a kitárgyalása után, jött a kínos kérdés, hogy érzem magam.... ott kijött megint belőlem a sírás.. mert sehogy nem tudok megbirkózni az idővel. Mikor lehet? Lesz-e egyáltalán? És mostanság született volna a jövő hétre voltam kiírva..
Nem alszom... legalábbis nyugtalanul és mindenre emlékszem ami éjszaka "történik", ingerlékeny és féltékeny vagyok.
Ezért a következő a házifeladatom: Inni.inni aztán november végén egy újabb vérvétel, ahol reméljük jobbak lesznek az eredmények. Neemm Jobbnak kell lennie!! Kell egy inzulin-cukor vérvétel is.
És a táplálkozás. Azt anno kiértékeltük, hogy az Ajurveda szerint vatta típusba tartozom, egy az egyben. De ha ez eluraklkodik, túlsúlyba kerül a szervezetben jönnek azok a testi tünetek melyeket jelenleg produkálok. Lelki és mentális szinten. Ezért meg kell próbálnom a másik két típust egy kicsit erősíteni, megfelelő zöldségekkel, gyümölcsökkel, ételekkel és teával.
Újra elővehetem, azokat az Ajurveda könyveket melyeket megrendeltem anno, és hasznosíthatom. Próbáljak rendszeresen enni, és főképp meleg ételeket és ne szárazakat. Szóval a lecke fel van adva a következő egy hónapra.
És kaptam még egy tanácsot, ha folyton az lebeg a szemem előtt.. hogy Nekem mikor és lehet-e... próbáljam meg azt szem előtt tartani, amit a nőgyógyász is mondott, ez az év a próbálkozás és a szervezet előkészítésének ideje, és van 3 lehetőségem Fet-re. Ott van, akár január, akár február.. tehát a lehetőség ott áll előttem, rajtunk múlik vajon élünk-e vele. És így újra kitűzhetek egy határidőt magamnak, van "Cél határidővel". S talán így könnyebb elfogadni a helyzetemet. Hát talán ez segít és ad egy kis erőt.
Mert jelenleg mint mások sokszor Nekem is az jut eszembe mi van ha Gyermek Nélkül kell leélni az életemet?!
Picit elkanyarodtam a blog címétől, de a lényeg, hogy sokat kell innom, szóval hajrá Folyadékbevitel

3 megjegyzés:

  1. Én is szenvedek most az ivással amióta terhes vagyok, valahogy nem megy pedig azelőtt én figyeltem erre. Legjobb amit tehetsz ha az előre kiszámolt mennyiséget meghatározott idő alatt megiszod, rá lehet szokni és pár hónap múlva természetes lesz.
    Én is elég depis vagyok mostanság (pedig nekem ugye rózsaszín felhők fölött kellene járnom) így átérzem a hangulatodat.
    De azért vannak jó dolgok is. Jól megy a munka, jönnek az ünnepek lehet készülődni, és ahogy írod ott vannak a FET lehetőségek - van mit várni.
    Kívánom hogy jobb legyen a hangulatod hamar.

    Mi ez a vatta típus amúgy? Nagyon érdekes. Milyen típus van még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Ajurveda 3 alaptipust különböztet meg ill. Ezek kombinációját. Vatta,Pitta,Kappa. Léteznek különféle tesztek melyekkel a neten keresztül ki tudod értékelni Te melyik tipusba tartozol melyik uralja jellemed,szokásaisat. S mikövetkezik be akkor ha az egyensúly felborul. Érdemes tanulmányozni ezt a többezer éves "kulturát"amit Indiában rég alkalmaznak. Atreya:Táplálkozás testi-lelki egyensúly gyönyörűen leir mindent. De irok róla a köv. Bejegyzésben részletesen.

      Törlés
    2. Szuper. Irjál mert engem érdekel.

      Törlés