2014. november 5., szerda

Kétségek közt

Napok óta fájnak a melleim, és szurkálódásokat érzek odalent. Hőm alapján nem tudom pontosan megmondani mikor volt pé-m mivel az utolsó 35,9-nél volt az óraátállítás... de azért nem mutat rossz képet.
Volt itthon vaterás tesztem és még egy x-epil is. Tegnap reggel a vaterás elvileg 10-es érzékenységű teszt negatívat mutatott, ellenben a 25-ös x-epilen megjelent egy csíkocska nem is kellet talán 4-5 percet várni.. Telefon a gyógyszertárba, hogy Nekem x-epilt rendeljenek délutánra. A teszt meg is jött 2*2 db. (mert nálunk csak gravi hcg-t tartanak). Délutáni pisi..több mint 4 órás tartogatás után, bár már sötétedett 5 felé mikor csináltam, csíkocskát ugyanúgy látom.
Ma reggel újra teszt, és a fáma ugyanaz... vaterás full nega, x-epil láthatóbban kétcsíkos. Ilyenkor melyiknek hihetek???
Nem tudom, félek és remélek nagyon!

Bár nem a legjobb képminőség mert csak telóval tudtam fényképezni Őket.. Ezek a képek kb 9 perc után készültek

6 megjegyzés:

  1. Jaaj de joooo..nagyon jo jel! Szoritok!!!

    VálaszTörlés
  2. Itt valami van. Szerintem irány egy labor és nézess egy HCG-t.
    :-)))))))

    VálaszTörlés
  3. Igen, nézess hcg-t! Szorítok :-)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsian várjuk, hogy erősödött-e a csík?:)
    Szorítok!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jól hangzik! :)
    Szorítok nagyon nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Nahát. ;) Egy ideje nem olvastam az ismerős blogokat, ebben a percben hasított belém a gondolat, h megnézem már nem vagy-e már terhes. És mit látok? :) Én bizony két csíkot! Engem is szívatott már meg az X-epil halvány második csíkja, de mindig tudtam, hogy csak kamu az a második csík, mert sosem tudtam lefényképezni. Ha neked látszik fotón is, akkor az bizony ott is van! Úgy látom azóta eltelt 2 nap, van fejlemény? Szorítok!

    VálaszTörlés