2014. november 26., szerda

Konzultáció

Tegnap este konzultáción voltam a Nőgyógyásznál. Ahogy odaértünk szinte le sem ültem a székre már hívott is be.
Leültetett, gyorsan elmondtam mit szeretnék, hogy beszéljük meg az átjárhatósági vizsgálat részleteit, és hogy Ő melyiket javasolná. Mert ha egy mód van rá szeretnék még ebben az évben túlleni rajta.
Kellett Neki pár perc mire feleszmélt, hogy miért is akarom ezt most, mert közölte hogy nem rögtön ezzel kezdünk minden esetben. Aztán gondolom ahogy továbblapozta a kórlapot, már világosan látott, hogy már volt egy átjárhatósági ahol lezárt petevezetőket diagnosztizáltak és januárban mégis volt egy spontán teherbeesés.
Végigvettük a lehetséges módozatokat, aminek örültem hogy a lapart azt gyorsan kizárta, hogy nem kell.. mert ha átjutott a petesejt akkor valahol bizony átjárhatónak kell lennie.
Mivel Én decemberben az iskolai téli szünetben szeretnék túlleni rajta, ezért nem sok lehetőség maradt. Mivel a vizsgálat is ciklusfüggő.
Sajnos azon a napon amikor a legaktuálisabb lett volna a Sote II-n nem végeznek ilyen "kisműtétet" rá következő nap azaz 19-én már a Dokim nincs.
Így egy lehetőség maradt, bár felvázolva hogy melyiknek mi az előnye ez a legjobb választás. Mégpedig az ultrahangos HYCOSY a Genium központban. Bár nem Ő fogja csinálni hanem Timmermann doktor.
Ez a vizsgálat részletesebb képet ad a méh állapotáról és a petevezetőkről mint a röntgenes párja. Ráadásul, hozzátette hogy a röntgenes majdhogynem futószalagon működik, mert a radiológusok 12-12,30 között adnak ezekre a "kisműtétekre időt" és a folyadék befecskendezése után csak egy felvételre van lehetőség, és azon amit látnak látnak.
Ellenben az uh-os felméri a méh belső állapotát is míg a röntgenes nem. Valamint annyi uh. képet készítenek és nézi a doki az uh-al amíg azt gondolja.
Igaz hogy fizetős és nem is épp olcsó mulatság, de ez tűnt a legjobb választásnak. Ezért ezt választottam.
Mellette említette, hogy a páromat is meg kellene nézni újból, mivel az Ő vizsgálata elég régen volt már. Ha tudunk úgy kérjünk időpontot, hogy egy napon a kettőt le tudjuk tudni. ezek után mivel félidőben voltam, mondta hogy nézzünk egy uh-ot hogy állunk. Ennek nagyon örültem mert ezen gondolkodtam már két napja hogy jó lenne tudni volt-e/lesz-e tüszőrepedés. És a ciklus 15. napján már folyadék a douglasban és egy bevérzett vmi.. ami kilökődött petére utal... tehát megtörtént.. (bár a hőm nem igazolta, de nem is csodálkozom, mert elég kuszán aludtam az utóbbi napokban). Ami picit aggaszt, hogy az endometrium 6 mm-es volt a ciklus 15. napján a tüszőrepedés napján vagy egy nappal utána. De remélem ez még vastagszik a következő napokban egy esetleg várandósághoz. Majd felöltöztem kezembe adta a leleltet, és
elbúcsúztunk, és mondta hogy ha kezemben az eredmény írjak mail-t Neki és konzultálunk.
A recepción kicsit nehezen értette meg az Új kollega hogy mit és hogyan szertnék. Pedig egyértelmű voltam azt hiszem. Egy olyan időpontot mely napon és időben vagy legalábbis minimális várakozási idővel mindkét vizsgálatot meg lehet csináltatni. De sikerült így december 19-én 12:30-ra megyek. És kiderül mi újság odabennt.
Persze ha csak addig nem  jön létre. egy újabb várandósság

5 megjegyzés:

  1. A hycocsy szerintem is jó, sokmindent meg tudnak nézni.
    Haladtok szépen. :-))

    VálaszTörlés
  2. Timmermann doki a legjobb! Nekem is ő csinàlta a 2. átjárhatóságit, nagyon alapos volt és egy kicsit sem fájt a vizsgálat.Az első után elájultam, pedig az is UH-s volt... Én most már terhesgondozásra járok hozzá,szerintem nagyon jó orvos, és nagyon korszerű eszközökkel dolgozik. Hajrá, Rena, drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  3. Osztom az elottem szolot, Timmermann nagyon jo! En is hozza jarok :-)
    Drukkolok!
    Zugolvasod

    VálaszTörlés
  4. Tényleg igaza van a dokinak, én voltam a sote II-n átjárhatóságin, 1 fotó és kész, bár volt egy kijelző, amit néztek és azon is látható volt a kép. Na mindegy. Hycosyn is voltam már, az barátibb kivitelezés, csak anyagaiakban nem. Főleg Timmermann kezei közt biztonságban érezheted magad.
    Jaj de jó lenne, ha nem lenne erre szükség, és jönne a CSODA! :) Drukkolok! Katus

    VálaszTörlés
  5. Jól döntöttél, nekem HSG volt és borzalmas.....ha szükség lesz, csak a Hycosy jöhetne szóba....Hátha nem fog kelleni már ez a vizsgálat....:-)

    VálaszTörlés