2014. november 18., kedd

Igen! Nem..igen

Aki olvas biztosan kitalálta már, hogy az előző bejegyzések sajnos nem lettek pozitívak. Elkeseredtem.. pedig nem egy teszt lett pozitív, amit láttam fényképeztem és megosztottam Veletek.  De az életet megváltoztatni úgysem tudom. A párom azt mondta éljek. Élvezzem az életet, hiszen évek óta más sem teszi ki mindennapjaimat, gondolataimat csak a Babatéma. A múlt héten megrendeltem a "ha lelki okok miatt késik a baba" c. könyvet.. lehet nem tud újat mondani, vagy amiket felvázol témáról-témára úgyis tudom, de elolvasom, és hátha segít feldolgozni ez is az eseményeket.
talán sokan kidobott pénznek tekintik, de a lelkemnek ez most kell úgy érzem. A múlt ciklust lezártam, újult erővel nézek a jövő elébe, próbálok pozitív lenni.   Ezért rágódtam rajta de döntöttem.
Jövő héten irány a doki, kaptam is időpontot keddre. Szeretném még decemberben megcsináltatni az átjárhatósági vizsgálatot. Úgy érzem nincs mire várni. Szeretném az új évet tiszta lappal indítani, hogy tudjam merre tovább. Próbálkozzak-e különféle "praktikákkal" és várjam minden hónapban a Csodát, vagy esetleg a Fagyibabácskáink jönnek.
Hiszen fiatalabb már nem leszek az biztos, az idő múlik. A doki mit mond és melyiket választja majd a három lehetőség közül nem tudom. A párom azt mondta, ha szeretném akkor az ultrahangos magánúton végeztethető átjárhatóságinak sincs ellene (még ha súlyos tízezrekbe kerül akkor sem). A röntgeneset annyira nem részesítem előnyben a röntgensugár miatt.
Olvasok, mint ilyenkor sokan mások, kinek mennyire fájt, nem fájt. De tudom egyénfüggő. Jó lenne ha lehetne altatásban, de az uh-at nem lehet. Szóval jövő héten megyek, kérdezek és döntünk.
Decemberben itt lesz majdnem 3 hét szünetem az iskolában, ezért nem kell sem táppénzre mennem és pihenni is tudok az ünnepek alatt. Ha jól számolom és nem csap be a szervezetem akkor ez a Karácsony előtti hétre esik. Persze ha a doki dolgozik és megcsinálja, bevállalja.  Az eredménytől nem félek, legyen így vagy úgy. Eddig is elfogadtam hogy elzáródott petevezetékeim voltak/vannak.
Az altatásos lapart már ismerem, ha a mellett dönt a doki remélem majd jól ébredek és nem visel meg. Szóval belevágok ismét, de nem bánom.
Mellette persze iszom-eszem a gyógyteákat, a vitaminokat, és készülök a Karácsonyra, hogy nyugodt meghitt legyen. Szurkolok Barátnőmnek, akinek holnap lesz a leszívás.. és kívánom Neki hogy végre lejusson a pozitív tesztig és tovább.

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    bocs a (félig) reklámért, de annyira idevág, itt összefoglaljuk a meddőség lelki vonatkozásait: http://meddosegterapia.com/a-meddoseg-lelektana/
    Sok sikert és kitartást!
    Patricia

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Az ajanlatom all, es a mail ingyenes.

    Ivett

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretnék érdeklődni, hogy mi a véleményed a könyvről, én is gondolkodom rajta.....

    VálaszTörlés