2015. március 12., csütörtök

Haladunk

Végre!!!! Ezzel a mondattal ébredtem tegnap reggel. Mert Végre 38 nap után meglepett a mikulás, örültem neki talán így még soha.
Tudtam, hogy Baba nem lehet ebből a hosszúra sikeredett ciklusból,de legyen már vége, és felejtsük el kezdjünk  már egy újat.
A dokikhoz járásom is szépen halad, lassan végére érek azon vizsgálatoknak melyet az endokrinológus kért Tőlem.
Múlt héten  túlestem a rákszűrésen, ahol a nőgyógyászom közölte  és a leletre is ráírta, hogy a méhem kicsit balra a középvonaltól helyezkedik el. Nem gond, semmi problémát nem okoz.
Mondtam Neki kedvesen, hogy már annyi uh-ot csinált és csináltak mások, de ezt még nem jegyezte meg senki.
A párom csak annyit tett hozzá, logikus hogy a jó oldal felé húz :)  (férfiak, de imádom)
A rákszűrésnek jövő hét környékén lesz eredménye, kiértesít e-mail-ben.
Tegnap volt az emlő uh. a jobb oldalam ahol anno a ciszta volt teljesen tiszta és szép. A bal oldalon viszont van egy 4 mm-es jóindulatú ciszta. Azt mondta a dokker nem kell csinálni vele semmit, egy év múlva kontroll, de babavállalásnál sem okoz gondot.
Erre a hónapra befejeztem az orvosi vizsgálatokat, úgy döntöttem.
Pénteken mehetnék még 3. napi vv-re hogy kontrolláljuk a múltkori rossz eredmények helyességét vagy helytelenségét, de nem megyek.
Nagyon gáz a helyzet a munkahelyen, és erre a hónapra elég volt már Bp-ből és az orvosi rendelő látogatásból.
Ezért ezeket átpakolom áprilisra. Addig pedig pihenek és töltődöm, és újra kellene tornáznom.
A munkahelyen sem rózsás a helyzet, totál bunkók, és a gyerekek sem a legjobbak mostanság, így alig várom hogy leteljen a szerződésem és végre elköszönjek tőlük. Az egyik kolléga is felhúzott a héten, közölte ugye a  mizériáját, hogy sokan vagyunk kevés a gyerek ( a múlt héten felmerült hogy engem mivel 4 órásban vagyok elküldenek... csak van egy hat. idejű szerződésem így nem épp egyszerű) talán a szívem mélyén örültem volna ha elküld. És közben nyájasan megkérdezte, hogy mi van a babavállalással, nem próbálkozunk, vagy nem akarunk. ÚÚ robbantam volna a helyszínen.
Szóval nem jó a légkör stresszes a helyzet, ezért nem is biztos hogy a Fet-et be  vállalnám nyugodt szívvel május-június előtt.
Addig pedig szépen tudom a szervezetem még tuningolni, jön a jó idő, megyek a term.gyógyászhoz is jövő héten.
És végre megyünk pihenni is, április elején foglaltunk bár igaz hogy csak 4 napot, Gyulára. De a szülinapom ott ünnepeljük és ketten leszünk. És bármi megtörténhet.
A hétvégén is jót tett a lelkemnek, hogy elmentünk vásárolni és csudiszép tavaszi ruhakollekcióval tértem haza.
Szóval haladok, próbálok töltődni és nagyon várom a tavaszt a jó időt!!!

1 megjegyzés: