2015. március 2., hétfő

Eldőlni látszik

Egész jól eltelt a múlt hét. Tanítás szempontjából rövid volt, mivel szerdától egy továbbképzésen kellett részt venni, pénteken pedig egyetlen órára szűkült a munkaidőm. A továbbképzést élveztem, sok hasznos információval lettünk gazdagabbak.
Pénteken mivel egy órácskát dolgoztam, a párom meg hívott hogy mennie kell a fővárosba ezért gondoltam elkísérem Én is. Amíg Ő az ügyeit intézte Én jól végigjártam a boltokat megnéztem mindent ami érdekelt.
El is döntöttem, hogy most a hétvégén a vásárlásé lesz a főszerep.
A hétvége is gyorsan telt, szombaton takarítottam, szekrény rendet raktam, főztem és este pihentünk együtt.
Vasárnap vendégek jöttek a családhoz, hogy bejelentsék nem ússzuk meg ezt az évet esküvő nélkül, így Én nem főztem Anyóséknál ebédeltünk.  Jót beszélgettünk Velük, mire hazaértünk már este volt, s jött a nyugis vasárnap esti pihenés. Ami kicsit beszélgetősre sikeredett... Elhatároztuk, hogy március végén pihenni megyünk legalább 3  napra, majd ott és annak folyamán eldöntjük mit szeretnénk tovább lépni. Addigra remélem meglesznek az újabb kontroll eredmények (tsh, prolaktin, inzulin, rákszűrés és emlő uh). A  testem úgy látszik a múlt héten felébredt és pé-t vagy hasonlót produkált, legalábbis ami a hőgörbémből már szépen látszik, hogy nem csak egy helyben toporog, hanem elindult felfelé.
Bár most tolnám az időt és szeretném ha megjönne a héten, jövő hét elején és akkor a vérvételeken túl lennék.
11-re kaptam időpontot emlő uh-ra, így az is meglesz jövő héten. De még lehet a héten bejelentkezem rákszűrésre, és legalább rám néz a doki még egyszer ebben a borzalmasnak tűnő ciklusban .


Ma reggel választ kaptam az Intézettől, ahol tulajdonképpen eldöntötte a Tanár Úr helyettünk, hogy hiába szeretnék Én inszemet, előbb a Fetes babákat kell felhasználnunk.
Így azt hiszem nincs min agyalnom tovább, intézetet nem váltok, a nőgyógyászom visszairányított a jobb eredmények reményében.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Olvastam az egyik bejegyzésedet amiben a Soul termékről írtál. Néztem, hogy sokan lehúzást és sok véletlen is emlegettek. Esetleg azóta utána olvastál ennek a terméknek? Vagy elkezdted inni és rossz tapasztalatod van róla? Az én környezetemben egyenlőre csak jó tapasztalatok vannak, és kíváncsi lennék van-e rossz valakinek. Válaszod előre is köszönöm! Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Boglárka!

      Nekem nem voltak rossz tapasztalataim a Soul fogyasztását illetően. Ittam januárban is egy kúrát (30 tasak) végigcsináltam vele. Nekem a term.gyógyász szerzi be azóta nem jártam nála, nem tudom fogok e még inni vagy ajálja e még. Ártani nem ártott, tapasztalatokat Én is olvastam, de tudod mindenkinek máshogy reagál a szervezete!

      Törlés
    2. Szia Rena!
      Köszönöm válaszod! Örülök, hogy legalább rossz tapasztalatod nem volt! Remélem sikerül mielőbb pocakosodnod!

      Törlés