2015. március 24., kedd

Napsütés és jókedv

Úgy látszik a napsütéssel és a melegebb levegővel az Én jókedvem is megérkezett. Pedig azt hittem, hogy az elmúlt hét kicsit letargikus lesz egyedül itthon. 
De jól viseltem. Amit elhatároztam azokat szinte teljesen véghez is vittem. 
A párom vasárnap elindult Németországba, nem igazán tudta mennyi időt tölt majd ott a munka miatt, így több napra készültünk.
Én pedig tervekkel készültem. Először is ha egyedül leszek itt az ideje a tavaszi nagytakarításnak. Úgy is lett, mielőtt elmentem volna az Iskolába délutánonként, a délelőttjeim alkalmával egy-egy szobát, helyiséget rendbe is raktam. Az idő is szép volt hozzá. A szobák rendberakása tehát pipa. A cipősszekrény válogatás és rendberakása félig pipa, mivel még  a páromnak kell eldöntenie melyik cipőtől válik, meg .. mely már megvált saját talpától tehát még itthoni munkára sem fogható. Ez is félig pipa.
A múlt héten kezdetét vette az Iskolában a Húsvéti előkészület, így Én is készültem esténként a diákoknak a kreatív csütörtöki délutánra melyet Én tartottam, és tartok még a héten is. 
Szerintem szuperül sikerült és élvezték a gyerekek. Ez is pipa.  
Esténként és délutánonként tehát nem unatkoztam. Meg is lepődtem magamon hogy jól viselem az egyedüllétet. 
 A jóidő beköszöntével a kertben is megszaporodtak a feladatok, örömmel mentem segíteni a Családnak a veteményes ágyás előkészítésére a kis magocskáknak, melyekből majd friss zsenge ételek készülnek a tavasz és a nyár folyamán. 
Az eperpalántáimat is kitakargattam, remélem csudiszép eperkék készülnek majd. 
Kedden voltam még természetgyógyásznál is, aki a leleteimre azt mondta, hogy Ő bizony nem fogja Nekem értékelni azokat, nem nyilvánít benne véleményt, mert az nem az Ő szerepköre. Helyette állít össze étrendet Nekem az Ajurvéda elveit figyelembe véve, és meglátjuk az hogyan hat a közérzetemre s nem utolsó sorban az értékeimre majd. Ezt várom e-mail formájában igaz a hétvégére ígérte de ami késik nem múlik... 
És ami csúcsszuper számba ment hogy felálltam a mérlegre a hétvégén... ésss +1 kg van rajtam. ( most 46 kg vagyok) hát ez úgy feltuningolt hogy még most is boldog vagyok tőle. 
S ami még több jókedvet adott, hogy a hétvégén a Párom elvitt és eljött velem az orchidea kiállításra, hát imádom azokat a virágokat, kaptam is két különlegesebb fajtát... most aztán gondozhatom Őket hogy Nálam is csudiszép virágokat hozzanak majd.  ( nem kéket ami a képen látható, de tervben van egy Kék orchidea beszerzése is)



A jókedv egyenlőre töretlen, a jövő héten utazunk pihenni, a héten még belehúzok az itthoni teendőkbe és egyéb munkálatokba.. és várom a jó időt s ki tudja talán  a Picicsodát is!

1 megjegyzés: