2015. február 23., hétfő

Hétvége margójára

Szombaton reggelről a kozmetikusnál kezdtem. Szükségem volt már egy kis feltöltődésre. Egy különleges kezelést alkalmazott, legalábbis Nekem új volt még. Vízporlasztással távolította el az arcomról az elhalt sejteket. Majd pakolások sorozata következett, és a nem annyira kellemes arctisztítás.
Több mint 3 órát csücsültem a székben, becsukott szemmel, nagyon klassz meditációs kellemes zenét hallgatva.
A kezelés végén nem is volt vészes az arcom állapota. A párom jött értem autóval, majd meghívott ebédelni, s a délután a szombatnak megfelelően folytatódott.
Vasárnap felkelve vívódtunk, mert a hét közepén már beszéltünk róla, hogy jó lenne egy kicsit kikapcsolódni. De végül döntöttünk, meglátogatjuk a Demjéni új termálfürdőt.
Csodaszép lett az új barlangfürdő, bár igaz hogy kicsit nehézkesen megy még egy-két dolog. De ha a pénztárnál kellő tájékoztatást adnának akkor nem lenne gond.
Szóval egész délután csak fürödtünk szaunáztunk, Én só-barlangoztam is. Ebédeltünk egy jót a fürdő éttermében, s teljesen kicserélve jöttünk haza.
Nagyon jót tett a kirándulás feltöltődtünk egy kicsit, s lendületet kaptunk az előttünk álló hetekhez, napokhoz.
Sőt annál is inkább mert talán végre a ciklusom 22. napján lesz pé, ahogy látom szervezetem változását. Soha nem volt még ilyen hogy ennyire elhúzódjon a leghosszabb várakozás is a ciklus 18. napján volt.
De hát nem tudom szervezetem működését megváltoztatni hát ez van.
Most a héten kérek majd időpontot emlő ultrahangra, hogy meglegyen. Majd ha megjön a ciklus 3. napján kell mennem egy új vérvételre. Addig meg ha sikerül a jövő héten meglátogatom a term. gyógyászomat is, és telnek a mindennapok tovább.
A héten lesz még két továbbképzés az Iskolában, nem várom de kötelező a részvétel.
S elkezdhettem a mellényem újrahorgolását is, mivel készen lett, de annyira szűkre vették a leírásban a 36/38-as méretet, hogy kezdhettem előlről egy nagyobb mérettel. De tavaszra készen lesz az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése