2015. február 5., csütörtök

Lelkiállapot :(

Hát amennyire vártam a vérvétel, és nekibuzdulva mentem, hogy jó eredményeim lesznek és hurrá talán márciusban inszemezhetünk.
Most olyan rossz lelkiállapotba kerültem az eredmény miatt. Tegnap este megküldték mail-ben és azóta nem térek magamhoz.
A hormonjaimmal soha nem volt gondom. Erre a tegnapi eredmény:

TSH: 3,8 (0,4-4)
LH: 4,69 (2,12-10,89)
Fsh: 10,59 ( 3,85-8,78)
Ösztradiol: 168,7 (99,1-447,9)
Progeszteron: 1,1  (0,98-4,83)
prolaktin: 677,7 (70,8-566,5)

ezektől az értékektől elborzadtam. Mi a fene folyik a szervezetemben? A TSH-m novemberben 1,9-et mutatott. 3 fölé sose ment. És a prolaktin, az is 286 volt legutóbb!!! Olvastam hogy a prolaktint reggel 8-10 között kellene levetetni, Nekem 7:15-kor vették a vért, nem tudom van-e köze hozzá. Mostanság az elmúlt 2 hónapban úgy ébredek hogy tiszta víz vagyok, izzadok, vajon ennek köze lehet hozzá?? Soha ilyen nem fordult elő azelőtt.

És  a másik hidegzuhany az a cukor:

Glukóz 0: 5,5 ez teljesen normális érték
Glukóz 60: 2,4
Glukóz 120: 2,6   A 120 perces értéknek vissza kellene mennie a 0 perces érték köré!!

Inzulin 0: 4,8
Inzulin 60: 19,8
Inzulin 120: 9,8

Talán az inzulin értékek rendben lennének de a cukor borzasztó!! És van egy amiláz nevű faktor amit néztek még az is 81 lett a határa 80, ez vmi hasnyálmiriggyulladásért felel. Totál padlóra kerültem.

Nagyon elkeseredtem, így szerintem egy márciusi inszem nem fog beleférni. Mi a fenét csináljak még magammal? Hová menjek még?
Magam alá kerültem, hogy egy újabb akadály amire nem számítottam, és ami talán tolja az időt!

3 megjegyzés:

  1. Rena, ne keseredj el, a magas TSH-t és prolaktint is pikk-pakk rendezni tudják gyógyszeresen! Menj el mielőbb egy endokrinológushoz, meglátod, egyáltalán nem drámai a helyzet! Én is szedtem ilyen problémákra Lethroxot és Bromocriptint és szépen helyre álltak az értékeim, spontán teherbe estem. Nem tudom, van-e dokid, ha nincs, akkor én Alföldi Sándort ajánlom. Elég gyorsan elintéz és miután beállította a gyógyszeredet, szépen kell perkálni neki receptírásért is, de egyszer mindenképp érdemes hozzá elmenni, nekem jobban bevált, mint a Mensmentis-es vonal (dr. Tűű). Fel a fejjel, kitartást!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Rena,
    Mindegyikhez nem értek, de:
    1. Igen aTSH és a prolaktin pikk-pakk rendeződik, nekem ahogy elkeztdtem szedni a levothyroxine-t már 1 hónap múlva jó volt.
    2. Az FSH nagyon volatilis (ezt Ezüstmackó már többször fejtegette a kutatásai során) inszemnél annyira nem lényeges (mert igazán lombiknál van értelme a stimuláció miatt).
    3. Az amiláz szintem nekem sokkal magasabb szinte mióta élek a bélbetegségem miatt, diétával igyekszem karban tartani, ez hogy épp a határon van semmit nem jelent.
    4. Az inzulin szerintem tökéletes, a cukorhoz nem tudok hozzászólni de majd a többiek.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Rena,
    nekem ugyanennyi volt a TSH-m mint Neked amikor teherbe estem (még nem tudtam hogy az vagyok, az éves rutin vérképemet csináltattam csak), és simán kihordtam a babát. Az endokrinológus akihez elmentem később hogy ez gáz-e terhesség esetén, nem kéne-e 2 alatt lennie, azt mondta, hogy nem, nem is adott levothyroxint. Szóval ne keseredj el!
    Egy zugolvasód,
    Tracy

    VálaszTörlés