2015. február 9., hétfő

Picit jobb

A lelkiállapotom javult egy keveset. Ez köszönhető annak, hogy bár sokak szerint butaság, de megpróbáltam fogódzókat keresni és olyan lehetőségeket amik picit megnyugtatnak. Ezért írtam annak a vérvételi központnak fórumjára ahol a vért levették. Bár tudom az "csak" egy laborvezető aki válaszol ezen kérdésekre bizonyos témakörben, de azt mondta nem épp szokványos a cukor-inzulin kombóm de nincs inzulinrezisztenciám. A picit emelkedett amiláz pedig annyira minimális, hogy biztos nem nagy gubanc okozhatja. De legközelebb nézessek amiláz és lipáz szintet is amik együttesen mutathatnak hasnyálmirigy problémára utalandót.
A prolaktin már nem írt ennyire jó választ. Keressek fel endokrinológust hogy miért magas a prolaktin szintem, és bár a TSH tartományon belül van, ugye de érdemes további pajzsmirigy vizsgálatot is végzeni. (Azt is tudom, hogy a prolaktin az olvasottak alapján a ciklus 21. napi vérvétele ad kielégítőbb eredményt, és még ott lesz az is igazolásnak, hogy most tényleg ennyire magasak az értékek vagy ez csak egy ideiglenes állapot. Mindenesetre nézetek Tsh-t és progit újra. )
Bár ezekkel nem mondott újat, hiszen ezt többen is megerősítették a Lányok közül, hogy valami talán nem okés. Elkezdtem orvos után kutatni, mert úgy éreztem muszáj hogy Valaki választ adjon a magas értékekre, kerestem a Geniumban endokrinológust. Gondolkodtam, a párom azt mondta várjak nincs értelme addig doki után futkosni amíg a Nőgyógyász sem látta a leletemet, ezen az egy héten már nem múlik a dolog. Illetve hogy egy éve nem volt nézetve hormonszint, két éve pedig cukor és nem tudom mióta állnak fenn ezek az értékek.. És Valahol igazat adtam Neki, de mivel majd szét vetett a feszültség és muszáj volt Valakivel beszélnem aki talán kicsit megnyugtat. Felhívtam a " Jósnénimet" , akihez talpmasszázsra jártam, és aki sok mindent megérzett Velem/Velünk kapcsolatban. Mert úgy gondoltam, muszáj hogy beszéljek Vele és adjon tanácsot, kérek egy személyes találkozót. Bár személyes találkát nem beszéltünk meg egyenlőre, de  azt mondta merő egy adta feszültség vagyok telefonon keresztül is eléggé érzi. Folyamatosan csak a számok a statisztikák tükrében látom magam. Ez az eredmény most egy pillanatnyi állapotot jelez. De ez Nem Én vagyok, nekem a normál értékeim nem ilyenek.
Ne keresgéljek hirtelen felindulásból orvosokat, várjam meg mint mond Csütörtökön a Nőgyógyász és fogadjam el magam, fogadjam el a helyzetet olyannak amilyen. S lesz siker ha nem is márciusban de áprilisban biztosan, ezt programozzam magamnak.
Kicsit segített, most elfoglalom magam mindenfélével. Kész a horgolt mellényem hátsó része és az elejéből is egy darab, a héten szeretném befejezni. Lesz farsangi bálunk Pénteken ahol Én leszek a bemondó, szöveget kell írnom, és vmi csini rucit kerítenem. Szombaton utazunk Mohácsra a busójárásra ha minden igaz csak hétfőn jövünk haza ha ma a főnököm ad szabit hétfőre. Szerdán megy a párom vizsire ahova elkísérem, remélem legalább Neki jó értékei lesznek. Csütörtökön Én megyek szóval nem unatkozom majd a héten.
Hát remélem  okosabb leszek, és a nőgyógyászom mond valami biztatót.

1 megjegyzés:

  1. Szia Rena! Ahogy olvastam az írásod, eszembe jutott, hogy amikor nekem pánikbetegségem volt, akkor is néztek TSH-t. Valószínű neked ez nincs, de a stressz, és a feszültséged is okozhatja a TSH értékedet, így a prolaktinét is. És ezek meg befolyásolják a progeszteront.
    Lehet sport vagy valami meditációs gyakorlat segítene, és pozitív gondolatok mondogatása (amivel tudsz azonosulni). Nekem Bagdi Bella jött be: https://www.youtube.com/watch?v=DbKRbTH3fHg&list=RDDbKRbTH3fHg#t=66 Nem rögtön, kellett egy kis idő mire rájöttem :)

    Kíváncsi leszek, mit mond a doki! :) Remélem nem gondolja nagy problémának, és nem kell sokat várni az inszemre, vagy akár a spontán babára! Drukkolok nagyon! Puszi!

    VálaszTörlés