2015. február 21., szombat

A-tól Z-ig

Tegnap túlestem az endokrinológussal való találkozáson. Fantasztikus egy doktornő, ami nagyon tetszett benne, hogy megnézte az előzményemet, tudott a Babáról, arról hogy beszéltünk genetikussal.. röviden-tömören elmondtam a "történetünket", majd elkezdett kérdezgetni. Fél óra helyett egy óra 10 percet voltam bennt, Nála (így jól elcsúszott a rendelési idejével). Megnézte a két leletemet, de azt mondta kezdjük az elején.
Nem tudta igazán értelmezni a leletek különböző eredményeit, véleménye szerint, nincs baj vagy nagy baj Nálam. Ahhoz az inzulin értékhez pedig amit mértek, nem stimmelt  a cukor. Megnézte az évekkel ezelőtti leleteimet is, elmagyarázta miért adtak anno merckformint az mm-ben. Megnézte a műtéti leleteimet.
És ami meglepő volt, hogy megvizsgált, nézte a melleimet, hogy szőrösödik-e a hasam, a hátam, meghallgatott. stb...
Felírta az összes eddigi betegségemet, a családi kórképet, milyen vitaminokat szedek, (azt mondta utána néz az összetevőinek), nézte a leletekből a D-vitamin szintet..
S közben kérdezett tünetekről, fáj-e a fejem... alszom-e stb.. mint kiderült a pszichoszomatikus betegségeket is vizsgálja.
Összességében azt mondta hogy meg kell ismételnünk a vérvételt a ciklus 3. napján (mivel az előző elszállt eredmények is akkor születtek), kér friss rákszűrést, a mellemben levő göb miatt mell uh-ot vagy mammográfiát, friss tsh, inzulin, prolaktin leletet. a vérvételt ha kérheti ne abban a laboratóriumban csináltassam ha megoldható ott Pesten helyben Náluk.  Ha ezekkel megvagyok vissza kell mennem, és meglátjuk akkor mit mutatnak az eredmények.
Kellene sportolnom vmi dinamikus mozgást, jó lenne napi 2000 kalória bevitele (bár itt megjegyezte annyit nem fogok tudni enni ) hogy hátha híznék egy picit.
Sőt írnom kell neki mikor is vagyunk együtt a párommal, erre visszakérdeztem hogy tessék? S kérdezte mikor szoktunk együtt lenni, mondtam hogy szoktam hőt mérni, ovutesztelni és hát ahogy "írva vagyon" az ovu előtt vagy napján ajánlatos. S azt mondta lehet itt csúszunk el mert nem mindenkinél működik ez a dolog, mi van ha Nekünk ovu után kellene együtt lenni, látott már nem egy ilyen esetet. (ezeket meglepődtem).
Teljesen korrekt és normális volt, azt mondta azt látja rajtam, hogy rengeteg orvosnál jártam már, rengeteg leletem van.. de miért nem lát ezekben Engem. Szerintem megyek és keresem az okokat holott saját magamat nem látom,
Lehet hogy okokat keresek mint most is, hiszen a ciklus 20. napján járok és még utalása sincs a hőmnek arra hogy peteérésem van. A doki a ciklus 10, napján látott ugyan egy tüszőt aminek nagyobb volt a mérete mint a másik 3 nak, de akkor azt mondta az még nem domináns.
Nem lenne most ovum? De akkor mi lesz azzal a tüszővel? ugye nem lesz belőle ciszta? S nem rontódik el minden egycsapásra.
Szóval valahol értem, hogy mit akart tegnap mondani Nekem. mert már most is keresem az okokat a magyarázatokat.
Épp ezért ma délelőtt kozmetikushoz megyek szépülni, délután pedig fürdőbe megyünk ha minden igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése