2015. február 2., hétfő

Kérdések tömkelege

Hát a mai nap állása szerint a január nem a Mi hónapunk volt. Ezért azon nyomban kértem is időpontot a dokimhoz, hogy megbeszéljük a továbbiakat.
Sok-sok kérdés kavarog a fejemben.
Én kis naív azzal ringatom magam, hogy akár a március eleji ciklusban belevághatunk. Közben pedig, kinyomtattam a Genium tájékoztatóját az inszeminációról, ahol felsorol bizonyos feltételeket.

  • Bizonyítottan átjárható petevezeték(ek) vizsgálatokkal: Ez pipa 
  • Bizonyított tüszőérés (hát szerintem ez is pipa) mivel az utóbbi két uh-on pont érett petesejteket láttak
  • Megfelelő spermalelet: Ezen magán úton napok alatt meg lehet bizonyosodni de anno szuperek voltunk
  • Mindkét félnél elvégzett STD vizsgálatok ez is kivitelezhető gyorsan ha nem tb-s úton hát magánlaborban.
  • Hormonális kivizsgálás: NA itt jön a Bibi, mivel szerintem ebben a ciklusban erről Én már lecsúszom, ha kéri a doki. Márpedig ha elő van írva miért ne kérné. A 3. napi és 21. napi vv-t kér arról Én már lecsúszom, mivel a konzi időpontjában már 11- 12. cn-en leszek. 

Szóval nem tudom van-e esély márciusi ciklusra, vagyis meglesznek-e a  megfelelő vizsgálatok és feltételek hozzá.
Jaj nem tudom. Örülnék ha ilyen "gyorsan" fel lehetne pörgetni az eseményeket.
Persze a szülinapi hónapom sincs már messze (április) de még az távolinak tűnik.

2 megjegyzés:

  1. A Geniumba minden nap bemehetsz vv-re, nem kell kulon "beutalo", csak besetalsz es mondod hogy hormonprofilt szeretnel, es mar szurnak is ;) Hajra!!!

    VálaszTörlés
  2. Korábbi hónap 3. és 21. napi vv eredményed nem felelne meg nekik? Mindig aktuális kell? Hátha március...

    VálaszTörlés