2015. február 14., szombat

Haditerv

A héten voltam a nőgyógyásznál látogatáson. Hát ahogy sejtettem az értékeim miatt nem dícsért meg. Nem tetszett Neki sem a cukor-inzulin combo, sem a magas tsh és főképp nem a prolaktin.
Ezért endokrinológus kolléga felkeresését javasolta.
Valamint megmondta őszintén, hogy az  Intézetnek nagyobb a sikerességi rátája az inszemek terén, ezért Ő azt javasolná térjünk vissza oda. Mert profik és valahogy a stimulálások és egyéb összehangolások jobban mennek Nekik.
Így lelombozva jöttem el Tőle, hogy egy újabb akadály megint amit orvosolni kell, és amit Én szerettem volna az biztos márciusban nem valósul meg, ha a fejem tetejére állok akkor sem.
Néztünk uh-ot is, méhnyhártya szép volt már, de domináns tüsző még nem volt, 4 db-ot látott a jobb oldali petefészekben, ahol egy volt kb 7mm-es nagyságú de azt mondta az még nem domináns.. a ciklus 10-11 cn-án.. a balban egyet sem... hogy a balban egyet sem láttunk talán jónak mondható mert így elvileg akkor egyik hónapban egyik, másik hónapbán másik petefészekben növögetnek a tüszők, (mivel dec.-ben az átjárhatóságin is a jobb oldalon volt a 20 mm-es).
Tegnap reggel ezért hívtam is az intézetet, hogy mit csináljak hova menjek első körben, S. doki hangja megnyugtató és nyugodt volt mint mindig. Azt mondta battyogjak el egy endokrinológushoz,  mert a tsh és a prolaktin magas tegyük rendbe a magasabb értékeket, aztán ciklus 3. napján jelentkezzem Náluk, elvileg nincs akadálya inszemnek.
Ezért kértem és kaptam időpontot péntekre a G, központ  belgyógyász-endokrinológusához, egy hölgy az.. szerettem volna a férfihez menni, aki nőgyógyász-endokrinológus de nem lehetett hozzá online- jelentkezni, a telefont a lányok meg nem vették fel, hogy megkérdezzem hogy akkor nem rendel? Mindegy így is jó, viszem a leleteket a Hölgynek, és a terv az hogy csináltatok még egy vérvételt addig, ahol megnézetem a tsh-t és mellé, ft 3, ft 4 szinteket és egy új prolaktint is. De már nem megyek kora reggel, szigorúan csak 8 után. Mert olvasva a szakirodalmakat kora reggeli órákban a legmagasabb az érték, befolyásolhatja gyógyszer, betegség.. étrend kiegészítők. Ezeket pedig az elmúlt hónapban szedtem szép szerivel.
A gyogyi amit a doktornő felírt és kénytelen voltam szedni a xorimax, befolyásolja a cukorszintet..tehát lehet azért olyan gyatra. (bár azt nem hiszem), szedtem méhpempőt, chlorella alga kapszulát amiben jód is van, gynex cseppet... nem volt épp stresszmentes az elmúlt időszak, össze, vissza étkezem néha tudom ez sem jó az ir-nek..hát majd meglátjuk.
Lehet nem lesz jobb most sem az értékem, de részletesebb lesz, és talán így több lelet többet mond, valamint remélem a Doktornő is kicsit megnyugtat majd, hogy 1-2 hónap és mehet az inszem.

De most hétvégén irány a pihenés.. aztán talán egy-két hét múlva egy wellness kikapcsolódás ami már nagyon Ránk fér.!!!

1 megjegyzés:

  1. Ha azt írod, nem volt stresszmentes az elmúlt időszak, lehet, azért emelkedett meg annyira a prolaktin, hisz az stresszhormon is. Jót fog tenni a wellness, ha teheted, utána is járj masszázsra, esetleg talpreflexológushoz, hátha az endo doki tanácsai mellett ilyen alternatív, nekem mindig nyugalmat, harmóniát adó kezelések segítenének.

    VálaszTörlés