2015. február 20., péntek

Bizonytalan

 A hétvégét egy Barátnál töltöttük egy nagyszabású rendezvény miatt, Gyönyörű idő volt, fergeteges farsangi hangulat.
Felesége 23 hetes kismama, s sokként ért, hogy a másik pár akiket meghívott még, ott is jön a baba 13 hetes a Lány.  A párom  a srácot, az egyik legjobb barátjának tekinti/tekintette, mások mégis előbb tudták meg a hírt mint Mi.
A megérkezés estéje  másról sem szólt, csak a Kismamákról, hogy majd meglátjátok milyen lesz, majd ha sír... ( a vendéglátóknak van már egy 2 éves kisfiuk) ... Mi csak ültünk mosolyogtunk, de legbelül sírtam egész este.  Örülök a híreknek de...még nem lehetett volna tekintettel lenni arra, hogy Min mentünk keresztül... mindegy túléltem.
  A héten csináltattam egy konroll vérvételt,  hogy most is olyanok e az értékek ( tudom mondátk már hogy 6 héten belül még szakorvos sem ellenőriztet újra tsh-t) nézettem tsh-t, ft3, ft 4-et, prolakint....
Hát most láss csodát az értékeim "tökéletesek" igaz hogy az ft 4 talán lehetne picit több.. de a Tsh 2,1, a prolaktin is 247.. szóval hogy is van ez?
Egyik héten elszállnak az eredményeim a másikon meg szinte tökéletes minden? Biztos hogy jól mértek anno, nem cserélték össze a leletemet? Jó volt a kiértékelő gép beállítva?
Nem tudom remélem a doktornő ma délután valami okosat  mond.
Mert Én már nem tudom mi a helyes út.
A héten írtam még a Forgácsnak hogy ha ezek az értékek okés-ak az endo doki szerint, lehetne e márciusban mégis valami.
F. Doktor szinte azonnal válaszolt vissza, hogy Ő az inszem helyett inkább a Fet-et támogatná ha már úgyis van 3 lehetőségünk, az biztosabbnak tűnik. Az értékekről és kezdésről viszont nem írt csak ennyit.

Nem tudom, mert amikor sikerült spontán a kismamaság, olvastam annyi félét a lombikról is , előnyök-hátrányok.. beleavatkozunk a természetbe..  stb..

A párom hazajött tegnap este és kikértem a véleményét, hogy mit csináljunk, mert F. Doki ezt válaszolta vissza. Míg telefonon S. doki pedig nem is említette a Fet-t.
 Hát Ő szomorított el a legjobban, azt mondta, hogy úgy látja rajtam, csapongok ide-oda, és nem viszek véghez semmit. Döntsem már el, hogy az orvostudomány felé szeretnék fordulni, menni azon az úton, vagy a természetes, gyógyulási folyamatot folytatom és lesz ami lesz.
Nem ezt vártam Tőle, miért ne lehetne a kettőt kombinálni? Miért nem érti meg néha az Én döntéseimet, álláspontomat ezzel kapcsolatban.
Igen látom, hogy használ, javul, változik a szervezetem, de mennyi időt kéne még erre hagyni, és hagyni a francba az egészet. És élni az életemet.
Belegondolva 5,5 éve másról sem szól az életem hónapról hónapra, csak hőmérőzés, dokik, kezelések, jó-e az eredmény, mikor kell együtt lenni, most ne csináljam ezt-vagy azt mert mi van ha baba van.. ezt így nem lehet.
De ugyanakkor szeretnék már Babát. De ott vannak az orvostudomány lehetőségei, annyi Mindenkinek sikerül nap mint nap, és mi elmegyünk mellette. Fiatalabb már nem leszek, pláne hogy ebben a ciklusban ha a hőmet nézem 18 cn-en járok és nem volt még pé..  lépni kellene de mi felé?
Vagy ahogy jelenleg a szívem diktálja, várjak még egy ciklust, nézzessük meg akkor mit mutatnak az értékek, s ha jók lesznek vágjunk Bele áprilisban. Addig pedig még a természet is közrejátszhat. Hiszen ha most a jobb oldalon volt 4 tüsző, köv. ciklusban lehet a bal oldal?  Hát teljesen bizonytalan vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nehéz mert valóban vannak opcióid. Nekem "könnyű" volt mert csak ICSI-s lombik és csak donorpetesejt jöhetett szóba, nem volt min vacillálnom.
    Hány naposak a FET-jeid, 3 vagy 5?

    VálaszTörlés