2015. július 2., csütörtök

Mit is adjak címnek

Ennek a bejegyzésnek két címet is adhatnék, mert két témát is felölel, az egyik , hogy"  Mit is csinálok Én valójában?"  kérdezte egy blogtársam a múltkor, illetve a " Mit csinál a szervezetem mostanság ? "- mert teljesen megzakkant.. de  gondoltam nem írok egy blogot hát  írom egybe.
Első kérdés:
 Nos elég vegyes képet mutat. Kezdeném onnan, hogy "szakmám" az van bőven, de állom állásom az nem igazán.
Az egyetem "elvégzése" után, (azért írom idézőjelbe mert államvizsgáztam, de a nyelvvizsga.. ( mert Én nem vagyok egyenlőre olyan kitartó mint egy Blogtársam, hogy nyomom a nyelvet itthon és küzdök azért a .. nyelvvizsgáért hogy meglegyenmárvégre és a kezembenlegyenaténylegesdiplomám)) ahol szociológiát azon belül is területfejlesztési szakirányt tanultam, és mellette lettem szociológia szakos tanár dolgoztam 3 évig mint adminisztrátor egy hulladékkezelő cégnél ide beillett  a jogi asszisztensi és gépíró szövegszerkesztős végzettségem. Onnan a 3 év betöltése előtt egy hónappal menesztettek, mondván létszámcsökkentésnél Rám is esett a választásuk, mivel bejáró vagyok...Ez után, mivel itt a környéken alig akad munka  az itthoni cégnél lettem adminisztrátor melyet a mai napig csinálok. Intézkedek, jövök-megyek árajánlatokat írok, készítek..
Tavaly augusztusban jött egy lehetőség, hogy a helyi általános iskolában 4 órába délutános tanárt keresnek, és a majdnemdiplomám megfelel Nekik . Úgy gondoltam, hogy így  a Babaprojekt kellős közepén ez pont jó lesz Nekem. Nem lesz megerőltető helyben van, s még az orvoshoz járkálást is meg tudom oldani, mellette pedig az itthoni céges ügyeket is tudom intézni.
Hát így történt hogy napközis tanítónéni lettem az első és második osztályban. Nem volt ám stresszmentes ez a 10 hónap.Sőt úgy tűnik hogy ezen munka is hatott a tsh-m növekedésére.. Szerződésem lejár e hónapban, nem gondolom, hogy visszamennék, de nem is szóltak hogy kellenék szeptembertől.
Így keresnem kell. Már keresgélek, de igazából magam sem tudom mivel szeretnék foglalkozni. Szeretnék, persze gondolom ki nem szeretne, egy olyan állást ahol magam osztom be az időmet, el tudok járni vizsgálatokra ha kell... az itthoni Céges munka pont ezt kínálja, de ezzel meg az a bajom, hogy egész nap egyedül vagyok. A család többi tagja eljár reggel és délutánig haza sem jön senki. Így sokat lennék egyedül.
Találtam most egy iskolát ..bátorítanak hogy kezdjek bele menne Nekem. Ajurvédikus masszőr és tanácsadó képzés, melyre sok más masszázs is épülhet a közeljövőben, s kialakíthatnám a saját kis vendégkörömet, a saját időbeosztásommal. Ez is egy lehetőség.
Persze lehetőség lenne hogy megcsináljam végre a nyelvvizsgát és a szociológia szakmában dolgozhassam, vagy taníthassak. De a két nyelvvizsga gondolata teljesen pánikba dönt. Igen mert nem egy nyelvvizsga kell hanem kettő.
A lehetőségek tárháza végtelen. De hogy mit is fogok most kezdeni magammal nem tudom.
Csinálok egyébként sok mindent, amire másnak a normális 8 órás munkája mellett talán alig akad ideje. Kertészkedem a Család kertjében.. gondozom a növénykéket, imádok körmöket díszíteni, rengeteg kellékem van a géllakkozáshoz. Barátoknak szoktam néha csinálgatni persze szívességből. Most egy pár hete csináltam textilékszereket, horgolgatok is közben.
Egy baráti házaspár szerint ezekre kellene ráállnom, és értékesíteni az általam készített dolgokat. Ja és persze mellette intézem a cég ügyes-bajos dolgait, háztartást vezetek.
De azért hiányozni fog az Iskola, a  mindennapi rutin, hogy eljárok itthonról ha csak négy órára is más közegbe. Ezért is keresek most, hogy ne üljek naphosszat itthon egyedül, ne agyaljak dolgokon, főleg miérteken a Babatémával kapcsolatosan.  Mert ha sokat van egyedül az ember fia-lánya, képes agyalni olvasni, keresni kutakodni a neten, s sok mindenben magára ismerni.
Bár most nem ismerek magamra teljesen.
Második kérdés: 
Történik ugyanis, hogy a sikertelen Fet után ez a 2 normális menszesz, bár normálisnak nem mondható. Mivel 24 napra jött meg megint. Az előző ciklusnál ugye már a ciklus közepétől pecsételtem, s imádkoztunk hogy jöjjön meg végre és ne kelljen egyéb eszközhöz folyamodni. S most tessék, tegnap előtt megint megjött 24 napra, minden előzetes barnázgatás Nélkül.  A párom szerint lehet az Aviva torna is ludas a dologban, s  a Shatavari kapszula próbálja rendbe tenni a szervezetemet. Ezt most nem támasztom alá, mert csak ovuig tornáztam, utána ahogy beállt a derekam egyik reggel nem mertem tornázni, s ezt  a derékfájást még a héten is éreztem . Szóval nem tudom.  Ha az asztrológiát nézem, azt írják sok helyen hogy jó ha a menszesz telihold környékére esik, ha Fet előtt nagyjából mindig beletrafáltam,  hát most is oda esik. Vagy pont azt akarja a szervezetem, hogy jövő héten indulunk nyaralni egy hétre a Balatonra, hogy akkor legyenek a szupernapok, nem tudom. De remélem nem marad ilyen rövid.

3 megjegyzés:

  1. És a diplomamentő? Nekem nagyon bejött! :) Mondjuk tanulni kell, mint állat, az biztos, de megéri! És nagy nyomás volt ez rajtam is.
    A két nyelvvizsgga mind a kettő középfok kell, hogy legyen? :O És miért kell kettő? Én a Corvinusra jártam, és még ott is elég egy komplex középfok.

    VálaszTörlés
  2. Igen nem mindenkinek van nyelvérzéke plusz akár nincs is szüksége arra hogy nyelvet beszéljen. Én ezért mérges vagyok erre a nyelvvizsga dologra.
    Érdekes amúgy amiket csinálsz, tényleg sokrétű és sokminden másban (ezekben a kreatív dolgokban) is kiteljesedhetnél szakmailag. Kiváncsi vagyok merre indulsz majd.
    Szociológusként nem is lenne esélyed elkezdeni dolgozni amíg nincs kezedben a diploma?

    VálaszTörlés
  3. Szia Reni!

    Csak most keveredtem errefelé, hogy megnézzem, mi újság Veled. Átolvasom majd jobban is, mert most hirtelen nem értem ezt az évekbe telhet, mire eredmény lesz dolgot, de szeretnék egy megjegyzést tenni, hogy megnyugtassalak. A FET után nekem is ultra (még hozzám képest is) rövid ciklusaim lettek: az első 20 napos volt, a következő meg 23. Maga a FET-es ciklus meg valami 33 napra sikerült... Szerintem mi ketten nagyon hasonlóan működünk, és hasonló gondjaink vannak alapvetően, úgy tűnik most is hasonlóképpen reagál a szervezetünk. Ijesztgetni nem akarlak, én most egyébként már megint az endo aktivizálódására gyanakszom, nagyon sokat fáj most már a jobb oldalam, pedig a bal petefészkemen van elvileg (csak) ciszta. De az első FET utáni rövidebb ciklus szerintem csak annak az eredménye, hogy a szervezetem igyekszik visszaállni a megszokott saját ritmusába, így az ultrahosszú FET-es ciklust egy ultrarövid sajáttal kompenzálta.. Én nagyon nem aggódom, szerintem mindkettőnknek vissza fog állni minden a helyére.

    VálaszTörlés