2015. július 28., kedd

Rövid

A múltkori döbbenetből viszonylag  "hamar" felocsúdtam. Tőlem egyenlőre távolabb áll ez a dolog mint Páromtól. Próbálom még hanyagolni egy kis ideig.
A nyaralás után visszatértünk a dolgos hétköznapokhoz, Nekem ugye kicsit light-osabb a páromnak elég kemény és nehéz napok jöttek.
Olyannyira, hogy szombaton közölte, hogy hétfőn viszi a felmondását, Ő ezt ilyen formában nem hajlandó csinálni. Bennem kettős érzelmek kavarogtak. Egyrészt megértem hisz kikészül, ( még szombaton is dolgozott ismét), másrészt meg imádja ezeket a feladatokat. Ez a termékgyártás az élete.
Ezen s más szempontok miatt szombat este eléggé összevesztük, már reggel is feszült volt a hangulat, melynek főképp Én vagyok az oka. Ugyanis megint rövid ciklust produkáltam 26 napos lett a drága. Volt is most sírás és miegymás, szóval a szombat estéhez nem kellett sok, hogy kiakadjam.
De ez van a természetet nem tudom befolyásolni.
Így lettek  terveim, persze nem mintha nem lenne a tarsolyomban folyamatosan B terv is. Ez a ciklusom minden szempontból eredménytelen lesz, elvileg pedig a jó oldalon érhetne a tüsző.. és az Intézet is dolgozik már, de Én bevállaltam egy egyhetes Balatoni táboroztatást, ami jövő héten kedden indul. Pont a ciklus azon napjain amikor az uh-ok a tüszőrepi és társaik követnék egymást. Tehát ezt kihagyjuk. S augusztus végén ha minden jól meg megkérjük a Kis Álommanónkat ébressze fel az egy szem Babát Nekünk.
Eredménye annak így szept. közepe lesz. S ha nem sikerülne akkor kezdődik az egész lombik procedúra előlről.. szerintem az inszem kizárt az Intézet részéről ha már egyszer lombikoltunk.. de ki tudja ez még a jövő zenéje.
Gondolkodtam mit tudok addig is tenni a siker érdekében. Egyenlőre tornázom az Avivát,  talán jobban kellene méregtelenítenem, és a diétát  eléggé hanyagoltam mostanság. Pedig nem ártana visszatérni egy kicsit szigorúbban.
Csak néha elgondolkodom rajta, hogy van-e értelme a szigorú megszorításoknak, ha lassan másfél éve nem történt változás egy kis csoda.
Próbálom magamban felidézni mit csináltam akkor másképp, ha ugyanúgy olyan keményen diétáznék.. s szedném a cseppeket talán segítene. De nem tudom.
Egyenlőre szedtem a shatavari kapszulát, most ettől az új ciklustól a gynexet használom újra. Lehet kellene egy vérvétel, hogy hormonjaim hogy állnak, s egyéb más területen is hogy állok. de ezt a ciklust a hormonok terén bebuktam.. mert a 3. nap már eltelt.
Majd meglátom, érlelődik bennem a gondolat egy látogatásra a Látónénimnél. Úgy érzem jót tenne.

1 megjegyzés:

  1. Szóval akkor lehet, hogy összefutunk az intézetben szeptlemberben? :)

    VálaszTörlés