2015. augusztus 23., vasárnap

"Haladjunk már"

Eldöntöttük hogy augusztus végén megyünk Fagyócáért! Beszéltem is az Intézettel, semmi akadálya, várnak a ciklus 10-12. napja között ultrahangra. 
Még jó hogy a Tanár Úrral beszéltem és volt oly kedves belenézett a számítógépébe, bár igaz, hogy kellett pár perc mire az adatokat és történetünket időben összeszedtük, míg a lassú akadozó program mutatta az infot végre. Amin persze ledöbbentem, s szerintem Ő is meglepődött. 
A spontán terhesség miatt a TB-s várólistáról lekerültünk! Nem kérdeztem, de szívesen visszakérdeztem volna, hogy MIVAN??
Igen, s ezt legutóbbi beülti alkalmával áprilisban ugye nem taglaltuk hol is állunk. S most megigírte hogy visszapakolnak a várólistára. De hogy hová kerültünk az időben azt még nem tudom. 
Egyszerűen nem értettem... persze rendben ne foglaljam a helyet más próbálkozó vagy még előtte álló párok elől, de miért nem lehetett rákérdezni a múltkor a részükről?
Na mindegy ezen nem tudok változtatni, csak reménykedni, hogy jó helyre kerülünk, vagy nem is lesz rá szükség.
A hétvégén már toltam volna az időt előre, mivel úgyis tudtam, hogy ennek a ciklusnak lőttek. De most csak kivárja a kis aranyos azt a szabályos 28-29. napot, amit az elmúlt 3 ciklus alkalmával nem csinált meg. Ma talán elindult valami, s remélem holnap totál megérkezik.
S így akkor kezdetét veszi egy reménybeli 3-4 hét. 
Örültem volna, ha előbb érkezik, ugyanis számolásaim alapján így szept. 10. körülire esik a beülti időpontja, persze ha Fagyóca is felébred, de miért ne ébredne a másik kettő is szupi ügyi volt ébredés terén. S azon a hétvégén lakodalomba vagyunk hivatalosak, ráadásul a terem fele (tánctér) nyiott. 
A párom azt mondja hogy így Nekem lőttek ennek az esküvőnek, Én talán terveznék egy light-os vacsoráig maradást, aztán valakivel haza s Ő maradhatna ha kedve van. 
Persze ez majd sok mindentől függ. De a kérdés bennem van, menjek vagy sem? 
Terveztünk  még egy kirándulást szeptemberre egy hosszú hétvégét Bécsbe de az is elmarad így. 
Jelenleg próbálok méregteleníteni, persze a diéta tartása nem az erősségem a nyáron. 
Dunkaeszis látogatásom során nem említette Jósnénim, hogy gond lenne ezzel. Azt mondta szedjek vmi immunerősítőt "lötty" formájában, mert a gyógyszeres kivitelezés Neki nem igazán tetszik, s a szervezetemnek is le kell bontani, míg a löttyi forma azonnal felszívódik. 
Most a méregtelenítő gélem a Hummel gél, lötty formátumú, azt mondta hogy mivel Elevitem van itthon, azt már szedje be. 
Csináltunk egy meditációt, egy csakratisztítást, és remélem addig a torna is hatni fog valamit. 
De hogy igazából mi használna nem tudom, hiszen már annyi félével, mindennel próbálkoztunk már. Volt már beülti totál liszt mentes diétával, s most lesz egy félig-meddig liszt és cukormentessel is. Majd meglátjuk mi lesz. 

2 megjegyzés:

  1. Rena. Nekem csak egy tanácsom van. Csak lazán :) Miért hagynátok ki az esküvőt és Bécset? Nem ezen mi, tudod! ;) Ha Isten is úgy akarja, akkor mi 10 nappal játunk majd előttetek. Szorítok!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se mondjatok le semmi programot! Drukkolok ezerrel ;)

    VálaszTörlés