2015. szeptember 1., kedd

Helló Szeptember

Vártam ezt a hónapot, valahogy látom most a természet őszi varázsát. Bár még a csodálatos őszi színek váratnak magára, a kertben már megkezdődött a betakarítás.
Terveim is vannak jószerivel. Hiszen iskolát kezdek, egy teljesen új, azt nem mondom, hogy teljesen idegen területen. De az Ayurveda és a masszázs világába fogok betekinteni egészen decemberig.
Pénteken megyek ultrahangra, remélem a tüszőcském addigra eléri azt a méretet, hogy hétvégén lehet a tüszőrepit beadni. Illetve remélem, hogy a tegnap kezdődött hasmarsom ma végre abbamarad, és nem lesz akadálya útnak indulni. ( A barátnőmék voltak benne vmi vírusban két hete.. találkoztam is velük, remélem nem az lappang bennem: kopp-kopp)
Lesz még a helyi iskolában is dolgom, szeptemberben-októberben. Benne vagyok egy projektbe melyre még visszavárnak. Az állásom még betöltetlen, de nem szóltak, hogy menjek. Nem biztos, hogy mennék már.
A hétvégét megint egyedül töltöttem, sok-sok Baba született az elmúlt hónapban, ezért a fiúknak  meg kellett ünnepelni, hogy legyen sok-sok tej a Babák fejlődéséhez.
Szombaton vásárolgattam, vettem egy szép zakót és egy csudiszép piros blúzt a jövő heti lakodalomra, így a szettem már teljes, ha hűvös lesz az idő.
Erre a hétvégére tervezem a nagytakarítást, mert megint egyedül leszek itthon. Sikerült végre több hónapnyi várakozás után a tervezett polcot felfúrni, és végre pakolhatok sok mindent az új helyére.
Az Ikeaba is mennék még pénteken, egy két lakás szépítészeti dolgot beszerezni, s így már nyugodtan mondhatom, hogy lakásszépítés terén gazdag volt ez az év.
Egyszóval várom az elkövetkező időszakot nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése