2015. szeptember 15., kedd

Napok

A múlt hét második fele és a hétvége mozgalmasra sikeredett. A lakodalom szépen lezajlott. Az idő szombatra csodaszép lett, ezért úgy döntöttem nadrág helyett szoknyában, harisnyában, derékmelegítőben (persze a ruha alatt) megyek az esküvőre s majd utána  a vacsoránál átöltözöm. S majd a vacsora után hazajövök.
Hát ahogy telt múlt az idő, nem jöttem a vacsora után haza, mivel a párom volt felkérve tréfás (bak) menyasszonynak gondoltam segítek Neki s megnézem a "műsorát".
Vacsoráig sokat ültem, pihentem, két párnával a fenekem alatt. Nagyon finom ételeket ettünk, s a sütemények is isteniek voltak. Vacsi után átöltöztem nadrágba s melegebb ruhába.
A vacsora helyszíne belső tér volt, viszonylag meleg, de a tánctér s a bár pult kint volt lényegében a szabad ég alatt, egy tetőszerű valami volt csak felettünk.. nem tartózkodtam kint, sokat, csak ha valami műsor volt. 
S történt hogy a vőlegény felkért táncolni, de mondtam hogy csak light-osan megyek. De mivel nem volt épp a táncparkett ördöge szerencsére nem kellett félnem a gyors mulatós ugrabugrálástól. Majd a párommal is táncoltam lazán óvatosan 1-2 számot. Remélem annyi mozgás nem tett kárt 3 nappal a beülti után. 
Azóta s folyamatosan sokat pihenek, horgolok a mellényem háta már majdnem készen van, ezt félfekvő helyzetben. 
Tagnap kisétáltam Anyósékhoz, s próbálok a 3. emeletről naponta csak egyszer lemenni. 
Apróbb tüneteket érzek, persze ezek még korántsem jelek azért, de a mellem feszül s fáj. S a méhem az a beülti óta nem telik el úgy nap, hogy ne húzódnak, mintha súlyok lennének rajta húz néha lefelé. 
Remélem jó jelek lesznek. 
Pénteken iskolába megyek, várom már nagyon, így eltereli a gondolataimat az a két nap. Sok újdonság lesz az biztos. Már az első nap vinni kell átöltözős ruhát, törölközőt (masszázshoz), papucsot.
S mivel két egymás utáni napot leszek, ezért ott alszom Anyukáméknál, s szombaton jön értem a párom és jövünk együtt haza. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése